JOGGETUR OG LOMPER

Først og fremst må jeg si tusen hjertelig takk for alle de fantastiske ordene som har tikket inn i kommentarfeltet, på mail, facebook og instagram etter innlegget mitt på torsdag. Har du ikke lest det, finner du ‘jeg er ikke villig til å gjøre det som trengs’-innlegget her. Jeg setter alltid pris på ordene dere legger igjen, det er jo deres tilbakemeldinger som gjør det moro å blogge, men noen ganger blir jeg ekstra rørt. Flere av dere har gjort det tøffe steget og innrømmet at de er der jeg var. Et sted hvor kropp, mat og trening er det som styrer livet. Det gjør meg så utrolig vondt å høre. Jeg skulle ønske at jeg kunne gi dere alle en stor og varm klem samtidig som jeg sier ikke gi opp! Om du føler at du har et anstrengt forhold til kropp, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med en dyktig samtalepartner som kan hjelpe deg på veien. Det å ha en hold å hånde i og en som guider deg, er gull verdt og kan føre til mirakler! Trening, mat og livet generelt skal være gledefylt og ikke inneholder masse restriksjoner, strenge program og negative tanker om en selv. Du fortjener å ha det bra ♥ 

SONY DSC
Over til overskriften.
I dag våknet jeg grytidlig. Altså, det er greit at jeg er oppe tidlig i hverdagen, men når jeg først kan sove noen timer ekstra, trenger jeg ikke våkne klokken seks!
Jeg laget meg en dobbel espresso, satte meg i sengen og bare nøt en god morgentime med rolig musikk mens tankene fløy avgårde. Jeg følte nærmest at denne timen renset sjelen min. Plutselig var jeg full av energi. Jeg ville løpe! Treningsskoene ble funnet frem og jeg la ut på en liten joggetur. Ettersom jeg skal på workshop etterpå, ble det en rolig variant. 6 lette kilometer på 35 minutter. Til tross for en tidlig morgen, ble denne lørdagsmorgenen helt fantastisk! 

SONY DSC
Frokosten etter joggeturen ble lomper. Jeg er i lompeverden for tiden og kan spise dem til alle døgnets tider! Lomper er enkelt, raskt og godt. Som pålegg i dag brukte jeg philadephia, spinat, egg, ovnsbakt paprika, salami, cottage cheese og en dæsj urtesalt. Dette var en utrolig god kombinasjon. Den må du prøve!
Nå skal jeg spise opp den siste lompen min og komme meg avgårde på workshop med Andreas Stokkeland og Fredrik Gyllensten på Oslo Performance Center. Temaet er maksimal muskelvekst – optimaliser trening og kost. Jeg gleder meg :grin: 

Helt til slutt vil jeg komme med en liten reminder; Livet er her og nå. Lev det! Gjør noe i dag som du får glede av. Vær snill mot deg selv. Smil litt ekstra. Og husk at du er enestående og fantastisk akkurat slik du er!

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg