DETTE VIL JEG GJØRE I FEBRUAR

Vi er hvert øyeblikk ferdig med årets første måned og februar står for tur. Har du hatt en bra start på tjue søtten? Månedsskiftet er en fin anledning til å reflektere over hva du vil gjøre mer, og hva du vil gjøre mindre av. Husk at du er din egen lykkes smed og må ta ansvar for at du selv har det bra, både fysisk og psykisk. Jeg for min del har et par ting i tankene. Dette vil jeg gjøre i februar: 

SAMSUNG CSC– Ta meg en løpetur eller to
Fy søren det er lenge siden jeg har løpt nå. Både langturer og intervaller! Jeg elsker egentlig å løpe, men vinteren har gjort at styrketrening har fått hovedfokus og løpingen har blitt prioritert bort. Nå har jeg lyst tl å ta meg en løpetur eller to igjen og få igang bena. Følelsen etter en løpetur er jo fantastisk!

– Garderobe detox
Klesskapet mitt er et eneste stort rot nå. Det er egentlig bare klær i hauger oppå, hverandre både i og utenfor! Det gjør at det å skulle kle på seg eller finne noe å ha på seg, føles et stressmoment. Jeg finner jo ikke det jeg vil ha og ender opp med noe helt tilfeldig. Nå skal jeg ta meg en garderobe detox, slik at jeg gitt bort til Fretex det jeg ikke bruker, får ryddet opp og får system i skapet. 

– Spise mer middag
De siste månedene har jeg slurvet med middagene. Når dagene er veldig hektiske, har det blitt mye enkle løsninger. Det har gått mye i sushi og lomper med makrell i tomat eller annet pålegg. Det blir fort dyrt i lengden og jeg føler ikke at jeg blir skikkelig mett. Jeg trenger varm mat til middag og grønnsaker, for å få dekket kroppens næringsbehov og psykens matlyst. I februar vil jeg fokusere på å lage mer middag, og i store porsjoner slik at jeg har middag til flere dager og bare kan varme den i mikroen. 


– Fortsette å bruke tid på studiene
Jeg har virkelig gjort en innsats med studiene de siste månedene. Det gav utslag med toppkarakter på begge eksamene i januar. Det gir både en mesteringsfølelse og motivasjon til å fortsette!

– Gå på gruppetimer 
Ettersom treningsmotivasjonen ikke har vært helt på topp de siste ukene, vil jeg gå på gruppetimer. Ikke hele tiden, men ta meg en gruppetime i uken for å prøve noe nytt og få variasjon i treningen. Jeg synes også det er deilig å komme inn på treningssenteret og la noen andre styre meg. Da står instruktøren for hva jeg skal gjøre og jeg trenger ikke tenke i det hele tatt! 

Har du noen tanker eller ønsker for februar? :razz: Uansett håper jeg du får en knall bra måned!   

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Dette var inspirerende, en slik liste skal jeg også lage, og huske å følge den opp! Gratulerer så mye med toppkarakterer, for en god følelse✨

    2. En løpetur eller to skal jeg slenge meg på. Det gjør jeg nesten bare på sommeren! O:)

    3. Jeg vil faktisk begynne å planlegge sommerferien. Haha… Gleder meg til sommer 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg