ÅRETS ANDRE

Årets andre uke startet med strålende sol. Hvor deilig er ikke det? :mrgreen: Jeg vet ikke med dere, men solskinn gjør noe med meg. Jeg er alltid i ekstra godt humør de dagene det er sol!!

Formiddagen min, bestod av kontorarbeid. Da ble det litt jobbsnacks, som bestod av appelsin, nøtter og noen proteinbarbiter.
Jeg har tatt på meg en del nye online pt-kunder nå i januar, og da blir det noen ekstra timer med arbeid på pcen. Det er helt greit, for jeg synes det er så moro og givende! Det å kunne hjelpe andre mennesker med å nå sine mål, uavhengig om det er å få mer energi, klare fem pull ups eller å føle seg ekstra stram og sprek til bryllupet, gir meg så mye! 

SONY DSC

Til lunsj slo jeg til med restelompepizza. Det ble et langt ord, men det er rett og slett lompepizza med diverse rester jeg hadde i kjøleskapet. Det er en super måte å få brukt opp diverse matrester. Resultatet blir alltid godt!

SONY DSC

I dag ble lompene smurt med tomatpure og ketchup, før jeg hadde på tunfisk, løk, paprika, sopp, jarlsbergost og litt brie. Inn i ovnen på 225 grader i 8 -10 minutter. Et par klatter kesam og litt rømme gjorde susen. 

Årets andre uke måtte naturligvis få en god treningsøkt. Eller, jeg vet ikke hvor god den ble, men det ble i hvert fall en treningsøkt. I dag tror jeg gir jeg mye av æren for at jeg kom meg på trening til Nocco og en ekstra kopp kaffe. Jeg trengte et koffein-boost, rett og slett! Det var så fult av mennesker på treningssenteret, at jeg ikke fikk tatt noen bilder av selve økten. Den bestod av knebøy, strak markløft, nedtrekk, benkpress og rear delts. En klassisk helkroppsøkt. 

Nå venter taco. Bestevennen står nemlig på kjøkkenet og lager taco til meg mens jeg skriver dette. For en herlig start på årets andre uke! Håper mandagen din har vært bra. Ha en fortsatt god kveld!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Andrine:
      Når jeg trener styrke blir jeg veldig lite svett. Jeg har som regel så lange pauser fordi jeg løfter tungt. Så man må absolutt ikke svette for å ha en god økt 😉

    2. Hei 🙂
      Du virker alltid så blid og det smitter over! Jeg lurer på en ting: når du kjører styrke – blir du noen gang svett da? Tenker sånn, intervall svett😂 haha, grunnen til at jeg lurer er fordi jeg føler jeg ikke trener med mindre jeg svetter…….. men får ikke til å svette på feks overkroppsøkter

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg