BLÅMANDAG

I dag var en slik morgen hvor det føltes som om alt skulle gå galt. Jeg var så fortumlet og trøtt etter at vekkerklokken ringte, at jeg snublet i dørkarmen inn på badet. Plutselig lå jeg langflat på gulvet! Deretter mistet jeg kaffekoppen, og hadde både glasskår og kaffe overalt! Jeg var i ferd med å tenke at dette ville bli tidenes blåmandag, men så bestemte jeg meg selv for at nei, det skal det ikke bli. Jeg skal ikke starte uken min med en blåmandag! Jeg skal gjøre denne dagen til å bra dag. Slike små negative ting, kan også tulle til tankene våre og overskygge det fine. Da gjelder det å forsøke å ta seg sammen, endre tankegangen og skifte fokus over på de små tingene. Det er jo så mye å glede seg over!

Her er noen små gleder ved denne dagen for min del:
Jeg har tatt på meg fargerike klær. Det er noe magisk med farger som gjør meg glad. 
En deilig tacolunsj venter meg. Jeg har nemlig igjen rester fra helgen. 
Jeg har fått en hente lapp fra posten. En pakke fri iHerb venter og det er alltid like stas.
Solstrålene som kommer inn vinduet mitt akkurat nå. Sol gjør meg rett og slett super glad.
Jeg kjøpte akkurat skyr isen, samt norske bringebær og jorbær og skal kose meg med dette og en bok i kveld.
Etterpå skal jeg ha en treningsøkt med fokus på chins og knebøy. Selv om jeg ikke er spesielt motivert akkurat nå, vet jeg at følelsen etterpå er fantastisk. 

Ikke la dette bli en blåmandag. Ta på deg smilet, skru på de positive tankene og finn dine små gleder i dag!
Ha en herlig mandag:grin:  

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. For en fint innlegg. Er så viktig å finne små gleder og å sette pris på de små tingene <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg