hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

RO- INTERVALLER 500 x 5

  • 09.11.2018, 14:31


Tidligere i uken kjrte jeg intervaller, 500 x 5 p romaskinen. Fy sren s svett jeg ble. Pulsen bruste virkelig! En annerledes intervallkt som jeg kjente godt i bde rygg, lr og armer, samtidig som hjertepumpen virkelig fr kjrt det. Denne intervallkten m du teste!


Ro -intervaller 500 x 5 
Varm opp med ro 400 -500 meter.
Start rolig, fokuser p riktig teknikk og k intensiteten gradvis. 

Intervalldelen
Ro 500 meter s raskt du klarer. Ta s en pause p 2 minutter. Gjenta 5 ganger.
Nr intervalldelen er ferdig, har du alts rodd 500 meter 5 ganger. 

Trapp s ned med ro rolig 3 -4 minutter.

For f aktivert benmuskulaturen mest mulig og f best effekt nr du ror, skal du rette ut bena helt i ytterposisjonen, fr du begynner dra rohndtaket inn mot brystet. Fr s hndtaket tilbake ved strekke ut armene, og s deretter flge etter med overkroppen og s knrne. Stram coremuskulaturen under hele kten, slik at du holder en nytral ryggposisjon. 


Kristine ♥

Silje

09.11.2018 kl. 14:42
Fint med intervaller som ikke bare er lping. Jeg lan Ikke lpe. Men disse skal jeg prve.

Kristine

10.11.2018 kl. 07:00
Silje:
Det er fint kunne gjre noe annet enn lpe. Hper du liker intervallene :)

09.11.2018 kl. 17:16
Fin kt, m prves. Det ro n gang og gjenta 5 ganger blir jo seks runder. Men du mener 5? :)

Kristine

10.11.2018 kl. 07:00
Anonym:
Ja, gjenta slik at du har gjort totalt 5 ganger :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no