Magetrening – video

Spørsmål angående magetrening kommer igjen og igjen.

Det er vanskelig for meg å gi noen fasitsvar på hva som er riktig og galt, da vi alle er forskjellige.
Jeg vet kun hva som fungerer for meg selv.
Selv om det er stor sjanse for at dette også fungerer for deg, betyr det ikke nødvendigvis at det gjør det.
Du må derfor finne ut hva som er riktig for deg og din egen kropp  :grin:

Jeg trener mage to ganger i uken.
Dag 1 trener jeg hardt, da med øvelser hvor jeg klan legge på ekstra belastning.
Dag 2 kjører jeg litt lettere og med mer stabiliseringsøvelser.

Her er en film av magetreningen jeg gjør dag 2.

20 kommentarer
    1. Denne videoen så jeg tidligere i dag, og det var veldig gøy! Fikk ikke kommentert da, tror noe var gale, så ingen av bildene dine heller. .Men nå er alt på plass. Håper du gjør dette oftere, video, på bloggen 😀

    2. Tidyboy:
      ops, en liten skrivefeil der, ja!!
      Ingeborg:
      Jeg er 169 cm høy.
      Mina:
      Jeg er ikke kommet så langt med studiet mitt enda, så jeg ville anbefale deg å ta kontakt med skolen da de kan gi deg mye mer informasjon enn det jeg kan.
      Sweet Sweat:
      Jeg ville vel startet på 1600 -1700 kcal, så kan du heller trappe gradvis ned når du ikke får noen fremgang 🙂
      Sunniva Naomi:
      å, det var kjempe snilt av deg! Tusen takk for en fantastisk kommentar 🙂
      Katinka:
      Takk! 🙂
      BCAA er en aminosyre, altså et protein. Jeg bruker det før trening for å gi musklene ?dricvstoff?. Merket jeg bruker er xtend.
      Pepsi max drikker jeg kun fordi jeg elsker det 😉
      MissO:
      Takk for innbydelsen, men jeg kan dessverre ikke! Dere får ha det gøy 😀
      Stine:
      Takk, dere snille mennesker 🙂

    3. æ digge bloggen din! den e så sykt bra! læs den kvar dag og får så mang sykt gode tips 🙂 du motivere mæ nå sykt! : )

    4. Din blogg är sjukt inspirerande! 😀 Jobbigt att jag var tvungen att frya mitt Sats kort pga av NAB bara ;(
      Btw, det skulle vara jättekul om du ville komma på min Bloggfest jag har på restaurang Ved brua fredagen den 4 juni. Det kommer bli mingel med andra bloggare samt välkomnstdrinkar alt alkoholfritt, tävlingar under kvällen med fina priser osv. De 35 första som skriver upp sig på gästlistan får goodiebag med sig hem!
      Hoppas vi kan ses ^^
      Hälsningar, Susanna

    5. JEEEEG LESER BLOGGEN DIN HVER ENESTE DAG! men jeg glemmer
      å kommentere;S men lurere på hvorfor å hvilken BCCA du bruker?
      og er pepsi max sunt, eller drikker du det for det er godt?: ))))))klem katinka<3

    6. Masse gode øvelser, jeg bruker (eller brukte er vel det rikitge å si når man sitter her gravid og ikke har trent skikkelig på noen mnd..:) mye av de samme øvelsene. Du er jo råsterk da! Og skiklkelig flott! Stå på med treningen;)

    7. Først og fremst takk for at du bruker tiden din på å lage en så fin blogg! =)
      Hadde nesten glemt hvor sykt deilig det er med side planken, takk for påminnelsen 😉

    8. Takker kjempemye for svar! Jeg skal definitivt gi et høyere antall kalorier en sjangs, så får jeg se hvordan det går:) Er 1500 passelig, eller er det slik at jeg burde få i meg enda mer? Liker når du legger ut treningsvideoer forresten!

    9. Hei! Jeg er fast leser av bloggen din, og er kjempe fan! Bloggen din er det første jeg trykker innpå hver gang jeg er på pcen!
      Nå lurte jeg på en ting da. Du studerer jo ernæring? Kunne du kanskje skrevet et innlegg om det? Er det vanskelig? Hva lærerer dere, og hva må dere kunne? Vet at du skriver en treningsblogg, men jeg vil gjerne vite mer av dette da jeg synes dette virker innterresant og kanskje er den veien jeg vil gå. Går selv på videregående nå, og vi får vite veldig lite om videre utdanning. Så det ville vært til veldig hjelp om du kunne gitt meg noen svar på dette 🙂 håper du har tid, men forstår selvfølgelig om du ikke har det 🙂

    10. Meget bra Frøken Økern! 😀 hehe! Dette setter nok de aller fleste pris på !! 🙂 Btw, jeg ser en liten skriveleif i filmen “fØrken Økern” 😉 *pirke* 😀 hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg