IGJEN

Jippi!
Jeg har fått pakker igjen!
Dobbel dose fra iHerb :grin:
For en perfekt start på torsdagen.


Jeg er nok en smule avhengig av denne nettbutikken.
Det er alltid noe nytt og spennende sammen med gamle favoritter som ender opp i handlekurven hver gang jeg er innom.
Som regel bestiller jeg heller flere små pakker enn en stor, slik som nå.
Bestiller man for under 200 kroner og slipper dermed toll og avgifter.
Frakten på iHerb koster 6 $, altså 36 kr, og det lønner seg dermed og heller bestille flere pakker.
Lurer du på noe angående iHerb, toll, frakt eller lignende, har jeg skrevet om dette her.


I dagens to pakker var det (jeg har linket til alle produktene):
Sjokolade brownie proteinpulver
godt i kakao, bakst eller bare blandet i vann
Peanøttmel
lite karbohydrater og godt med proteinpulver, kan brukes isteden for annen meltype
Kokosvann
frisk drikke, godt i sommervarmen
Kokosflak
kjempe godt over kesam eller lignende eller i smoothie
Tørket mango,
helt uten sukker og tilsetningsstoffer
Glutenmel
lite karbohydrater og mye protein, kan brukes som mel
Steak krydder
spicy krydder piffer alltid opp maten

Ha en herlig dag.
Det er torsdag og helgen er nær :grin:

Kristine

26 kommentarer
    1. Super blogg! Er iherb “jomfru” og lurer på disse gratisproduktene de har, det er ikke noe problem å legge de til i bestillinga i tillegg til det andre. Tenker på toll og frakt og sånn? Og blir frakta regna med i de 200 kr du bestiller for ( for å slippe toll)?

    2. Heei, bestilte akkurat en pakke fra iherb, men ble litt usikker på om beløpet ble
      trukket fra kontoen min, eller om jeg skal betale regninga når pakken kommer på
      posten? og må jeg da betale med det kortet jeg registrerte eller kan jeg betale kontant?

    3. Siden jeg har blitt fast leser av bloggen din, lurer jeg på om du ikke kan lage et
      innlegg om sukkerfrie frokostpålegg du liker, og setter pris på om du har noen
      favoritter osv?
      Du vet helt sikkert om en del, og hvor man får tak i sånt? 🙂

    4. hihi, du er ikke alene om å digge iHerb. Du shopper mye kjente og kjære produkter. Peanøttmel i mine raw snickers er en killer! ;-D

    5. Herlig pakke(r)! Venter selv på en pakke fra iherb, men siden gleden med pakker er så stor tror jeg nok jeg må bestille enda en 😉 Er ganske avhengig av nettbutikken selv! 😛

    6. Jeg hentet selv 4 pakker fra iherb på posten i går 😀 Elsker det! blir farlig avhengig. så er glad for at det er så mye billigere

    7. Snask!
      Har hørt at mange proteinpulvere utenfor skandinavia ofte har ingredienser som regnes som doping. Det proteinpulveret ser så godt ut, så hva er i det egentlig? Bare myse og noe annet stæsj? Iherb er forresten en drømmebutikk 😀
      Ha en fine dag!

    8. Jeg kjenner meg igjen 😉 Skal vi vedde om hvem som har flest bestillinger i loggen? Hehe. For øyeblikket har jeg faktisk bare én pakke derfra på vei i posten, da. Det er nesten rekord :p Den mangoen er forresten supergod!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg