HJEMMETRENING

I dag trente jeg hjemme :grin:
Eller, ikke hjemme hos meg selv, men hjemme hos min mor. Jeg er jo her denne uken.
Hjemmetrening trenger ikke å være dårligere enn annen trening.


Slik så økten min ut (bildet over);
Styrketrening på biceps, triceps og mage.
Etterfulgt av 40 minutter på en spinningssykkel.
Jeg hadde ikke på pulsklokken under styrkeøkten men under kondisjonsdelen.
Min kjære polarklokke viste en gjennomsnittspuls på 142 og en maks puls på 156.
En skikkelig god og morsom økt.


Gøy og moro med hjemmetrening.
For ikke å snakke om at jeg kan trene i akkurat det antrekket jeg selv ønsker.
Hotpants og sports-bh fungerer kun alene i et rom.


Etter trening laget jeg en deilig middag.
Jeg har ikke grill hjemme hos meg selv, så mens jeg er her prøver jeg å bruke grillen så mye som mulig.
Grillet kyllingfilet surret i bacon, grillede grønnsaker (pakk grønnsaker inn i folie med hvitløk og chili og grill til de er klare), potetbåter (skjær poteter i båter, ha på krydder og stek i ovnen på 200 grader i 30 min), kokt brokkoli og bearnaissaus.

Håper du har hatt en god treningsøkt i dag :grin:
Ha en fin kveld.

Kristine

13 kommentarer
    1. kristine, du skulle bare visst hva du har stelt i stand! Nå som jeg har blitt hekta på proteinkaffe klarer jeg bare så vidt å drikke vanlig kaffe…når jeg våkner om morgningen og har mest lyst til å ligge i senga ut dagen, spretter følgende opp i hodet mitt: “nei dette går ikke, jeg MÅ ha proteinkaffe. Får vell bare stå opp da!” du har skapt et monster!

    2. kan jeg spørre hvorfor du ønsker å ha så lav fettprosent? flott at du inspirerer til hjemmetrening 😀

    3. Hei! Har lurt på en ting! Hvor mange kcal ligger du på per dag sånn ca? Jeg prøver å bli kvitt sidefetttet, og det er ikke så lett. Trener 5 ganger i uken, men mest styrke og spinning innimellom. Og så går jeg 30 min etter hver økt ca. Spiser mye proteiner, men ganske så lite karbo. Har bare blitt sånn.. Ligger på rundt 1200 kcal nå.. Vet det er lite da keg veier 58 kg.. Mrn ønsker å gå ned i fett, men beholde musklene mine! Noen tips? !?

    4. Hei 🙂
      Du som er så flink til å sette sammen ingredienser, forslag til hvilket blandingsforhold jeg skal bruke hvis jeg skal bruke de ingrediensene du bruker og lage en sunn vri på denne:
      Brownie in a cup
      4 ss hvetemel
      4 ss sukker
      2 ss kakao
      2 ss olje
      2 ss vann
      en klype salt
      Ha alt i en stor kopp og bland til en jevn masse.
      Ha eventuelt i nøtter eller hakket sjokolade
      Stek i mikroen i 1 min på full stryke.

    5. Hei! 🙂
      Hva ligger fettprosenten din på nå? Du ser veldig markert ut, blir skikkelig misunnelig.
      Hvordan gjør du det?
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg