MANDAGSGLEDER

Da er ny uken i gang.
Jeg fikk en gledelig overraskelse denne mandagsmorgenen :grin:
I postkassen lå det nemlig en råååsa EasyRun sportsbh.
Denne bhen har en egen lomme foran som du kan oppbevare nøkkel, mp3-spiller, mobil eller lignende i.

Den måtte selvfølgelig testes med en gang.
Dermed kom jeg meg avgårde til Elixia for en testrunde.
Det ble en kort og grei intervalløkt som så slik ut:
– Oppvarming
5 min gange på møllen, hastighet 7 og stigning 3
– Intervaller
2 min løpe på hastighet 13 og stigning 2 + 3 min gange på hastighet 7,
totalt 25 minutter
– Nedtrapping
5 min gange på møllen, hastighet 7 og stigning 1

Jeg kjente på bena at de ikke har gjort mye kondisjonstrening i det siste.
Det er lenge siden jeg har løpt!
Kanskje det er på tide å få inn noen intervaller i uken?
Vell, vi får se. Så lenge jeg ønsker å gå opp et par kilo, holder jeg kondisjonstreningen på et lavt nivå.
Jeg følte at EasyRun var laget for meg!
Jeg bruker alltid mobilen som mp3-spiler og ender stort sett med å putte den ned i bhen da jeg ikke har noe annet sted å ha den. Der blir den klam og ekkel.
Nå puttet jeg bare mobilen inn i lommen. Selv om jeg ble klam og svett, holdt mobilen seg like fin.
Bh’en kan bestilles her.
Det eneste jeg har å utsette på disse er at bhen litt små i størrelsen og jeg vil anbefale å bestille en størrelse større enn hva du vanligvis bruker.


Fordelen med to treningsøkter:
Masse mat!
Middagen min så dermed ut som et lass, men godt var det.
fredag fortalte jeg om nyhetene jeg hadde funnet på butikken. Tortelloni grandi pasta med mozarella og soltørket tomat, var en av dem.
I dag testet jeg denne.


Pasta med Jacobs pesto (dette er den beste ferdiglagde pestoen etter min mening, både med tanke på smak og innhold) og en salat bestående av bifftomat, rødløk, mozarella, soltørket tomat, frisk basilikum og et par “skvis” med sitronsaft.
Dette var fantastisk godt.  
Denne pastaen er ikke av den sunneste typen, men en gang i blant er det et supert tilbehør.


Selv om man blir veldig mett etter middag, klarer jeg ikke å unngå dessert.
Det er blitt en dårlig vane.
Ingen dag uten dessert i mitt hus!
Jeg gikk for en enkel versjon med norske og deilige plommer, bringebær, cottage cheese, fullkorns havreringer, tørkede bringebær og pasjonsfrukt.


Nå skal jeg spise opp desserten min og komme meg avgårde for en benøkt.
Den blir av det kortere slaget med tanke på at jeg allerede har hatt en treningsøkt i dag.
– Knebøy i smith maskin
– Markløft
– Utfall
– Leg ex

Ha en fortsatt flott mandag.
Jeg ønsker dere alle en sporty uke med masse glede.
Smil og gjør dagen litt bedre :grin:

Kristine  

13 kommentarer
    1. Hei fine Kristine ! Jeg vurderer virkelig og kjøpe meg denne sportsbhen !! Den er jo helt genial.. Merker jo selv at når jeg skal ut og løpe at jeg ofte bare putter mobilen ned i bhen, ikke akkurat så behagelig og løpe med alltid.. Tror nok jeg må kjøpe meg en sånn her altså !! Ha en flott dag spreke tøtto !!

    2. Haha, godt å høre jeg ikke er den eneste som putter mobilen i sportsBHen! Takk for tips, skal teste ut denne 🙂

    3. Kjenner meg alt for godt igjen med desserten, selv om jeg er stappet så MÅ jeg ha en god gose frukt og kesam/cottage cheese etterpå 🙂
      Ha en fortsatt super ukestart!

    4. En sånn sports Bh skal jeg skaffe meg! så praktisk! ender også alltid med å putte den i bh’n.. og det er ikke særlig praktisk.. :/ men lurte på en ting?? studerer du ikke lengre? bare jobber du? er du ferdig med bachelor? eller? hv er planene for fremtiden? 🙂

    5. Kan jeg spørre hvorfor du gikk ned i vekt i vår/sommer? Du er nydelig uansett størrelse 😀

    6. huff, jeg har såå lyst til å kjøpe en sportsbhen, og i en kort periode hadde jeg glemt det, men nå minte du meg på det 🙂 den er jo PERFEKT! Jeg kommer til å ødelegge min telefon hvis jeg putter den i bhen flere ganger. må nok ha et par av den der :-)) Så fin og flott du er btw! <3
      All maten gjorde meg sulten, så nå er det bare å hive seg i matlaginga 😉 Ønsker deg en super uke, snuppa <3

    7. Den pastaen så nydelig ut!!! Vil ha 😉
      Takk for tips om sportsbh, satt flott på deg!
      Ha en fortsatt fin dag 😉

    8. Tror det blir kjempe fint på deg med noen kilo til:) Ikke missforstå men siden du vil opp i vekt selv så tror jeg du skjønner hva jeg mener 😀 Lykke til 😀

    9. Godt å høyre at du vil legge på deg litt, misforstå meg rett, du er ei FLOTT jente, men nokre kilo til hadde vert kledelig på deg 🙂 Digger sports bh´en! Takk for tips! Nydeleg mat som vanleg!! Digger enenergien i bloggen din, no gleder eg meg til å ta fatt på min mandag..ja I know, litt seint, men sånn er det å vere nattevakt =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg