WANT IT ALL


Det er blitt nok en dag på sofaen.
Forhåpentligvis den siste.
Jeg krysser alle fingre og tær i håp om at jeg kan ta meg en treningsøkt i morgen.
Det er jo faktisk et godt tegn. Når jeg begynner å savne trening og begvegelse, da er formen oppadstigende.
Ellers har jeg kost meg med kjæresten, filmer, yoghurtgodt og en haug med blader i dag.


Til middag hadde jeg lyst på alt.
Søtt, friskt, salt, sprøtt, kremet, varmt, kaldt…
Formen er fortsatt ikke helt på topp, slik at jeg ville ikke tilbringe form mye tid over kjeler og stekeplater.
Jeg spiser så og si alltid det jeg har lyst på.
I mine øyne er det mye bedre å følge lysten enn å undertrykke den.
Av egne erfaringer har jeg lært at lyst fort kan bli til store sug som vokser om de bare oversees.

Dagens I-want-it-all-middag:
– Proteinkaffe
espresso med mocca-protein og et par dråper stevia sjokolade
– Stekt egg
– Go’og mager bacon
– Grønnsaker:
spinat, cherrytomat og gul paprika
– Frukt.
plommer og druer
– Cottage cheese med basilikum
– Speltkjeks med lettere jarlsbergost og kaviar
– Dessert skål
Cottage cheese blandet med dobbel 0 kokosyoghurt, servert med varme, moste jordbær og fullkornsringer (frokostblanding)
Godt var det og alle smaksløkene fikk sin vilje.


Nå er jeg i gang med vaffelstekning.
Jeg brukte denne oppskriften, men triplet den og tilsatte litt proteinpulver.
Det ble 3 bananer, 3 egg, 3 ss bakepro, kanel og kardemomme.
Enkelt og godt.

Ha en fortsatt god søndag videre :grin:
Kristine

24 kommentarer
    1. Tusen takk for svar! 🙂
      Det var det jeg håpte du ville si, da aner jeg håp for å finne et proteinpulver som virkelig smaker godt, og ikke bare “ok”. Skal prøve mocca-protein neste gang! 😀

    2. mimi:
      Jeg er ikke helt sikker på når den kommer Mimi. Det kommer litt ann på MyRevolution, så du får mase på dem 😉

    3. Veronica:
      Hei du 🙂 Og takk for at du legger igjen en hilsen 🙂
      Jeg har bare smakt et par pulvere fra proteinfabrikken, og jeg likte ingen av dem. Gjennom årene har jeg testet mange proteinpulvre og Mocca-Protein er det eneste pulveret som jeg virkelig liker. Det er en grunn til at jeg har brukt pengene mine på dette i fire år 😉

    4. Heidi A:
      Har du prøvd å bake noe banan? Jeg er ikke spesielt glad i banan jeg heller, men i mange oppskrifter synes jeg det er godt fordi det smaker ikke banan.
      Du kan bytte det ut med moste epler / eplemost. Ofte bruker jeg barnemat varianten. Den inneholder kun naturlige ingredienser 🙂

    5. Er det noe man kan bruke istedenfor banan? Er så irriterende at det er så mange sunne oppskrifter som inneholder banan for jeg klarer overhodet ikke å spise det fordi jeg synes det smaken er helt forferdelig 🙁

    6. Hei! Jeg har lest bloggen din en god stund og ser at du bruker mocca-proteinpulver fra myrevolution en del. Jeg har aldri prøvd proteinpulver før, men kjøpte mitt første pulver på helsekostbutikken life av merket proteinfabrikken, smak av melkesjokolade. Jeg er ikke overbegeistret for smaken av dette, men synes det smaker helt greit, jeg lurer på om du har prøvd dette pulveret og om mocca-pulveret fra myrevolution smaker bedre da jeg ville være interessert i å prøve noe nytt neste gang? 🙂
      Hilsen en takknemlig, og alltid inspirert bloggleser 🙂

    7. Ser veldig godt ut, skal virkelig prøve de vaflene med banan 🙂
      Når tror du oppskriftsboken din kommer? spent:)
      Masse god bedring!!

    8. Åååh, så mye godt 🙂
      Hvor kjøper du 0% kokosyoghurten om dagen? De hadde den overalt der hvor jeg bor for en måneds tid siden, men nå finner jeg den INGEN steder!! Og den er jo så god!
      Ha en fin kveld videre, og fortsatt god bedring 🙂

    9. Hei, utrolig fin og inspirerende blogg du har, og må si jeg har blitt veldig nysgjerrig på dette mocca protein pulveret. Men jeg er ikke glad i kaffe og lurer på om denne har veldig utpreget kaffe smak? Er choco peanut et bedre alternativ for meg da kanskje? jeg er EKSTREMT glad i sjokolade så vil gjerne teste ut den med best sjokolade smak 😉

    10. Hei. Ser at du spiser yoghurtgodt ofte, noe som jeg også gjør 😉
      Men det er jo mye sukker å usunne ting i disse godtene desverre.. Har du noen gang
      tenkt å lage en sunn hjemmelaget variant? 😀
      Hadde satt stoor pris på viss du kunne prøvet det! Er noen oppskrifter på nette du kan ta utgangspunkt i 😉 Er ikke så flink å bake selv, så haddde vert supert 😀

    11. heei, vil tru det er nærmere femhundre kalorier der. synes det ser ut som mye mat!

    12. spsite du så lite til middag? liksom det er jo ca. bare grønnsaker og noen druer 🙂 + et egg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg