I SENGA


God formiddag dere.
Søndag og solskinn.
Det er så deilig å våkne til sol.
I det siste synes jeg vi har sett vel mye til regn, derfor er gleden stor når solen titter frem.
Små barn, så gleder.
Det gjør vel ingen ting om gleden er liten.
Kunsten i de glades liv er nemlig å kunne glede seg over de små ting, for det er disse vi ser mest av i hverdagen.


For å gjøre søndagen ekstra bra, bestemte jeg meg for å ta med meg frokosten i sengen.
Det blir vel kanskje mer brunsj, i og med at jeg spiser den nå.
PC og mat i senga :grin: 
Ikke rart at jeg smiler og ler i dette øyeblikket.
Kristine koser seg!

Dagens frokost består av:
Proteinkaffe, oppskrift og fremgangmåte har jeg lagt ut tidligere her
– Frukt og bær, appelsin og blåbær
– Vaniljekrem (kesam, stevia vanilje, sukrinmelis og cottage cheese) med peanøttsmør
– Stekte egg med kalkunbacon, tomat, gul paprika og litt ruccola
Superfrokost.

Ha en riktig fin søndag :grin: 
Se om du kan finne noen ekstra gleder i dag.

Kristine

31 kommentarer

Siste innlegg