200 REPETISJONER

Jeg hadde en helt fantastisk treningsøkt i dag.
Svett og usminket bildet, men en veldig fornøyd frøken :grin:
En økt bestående av knebøy og markløft.
Enkelt og greit.

– 10 sett * 10 repetisjoner med dype knebøy
– 10 sett * 10 repetisjoner med markløft

Jeg kjørte øvelsene som super sett.
Det vil si at jeg først gjorde 10 repetisjoner med knebøy, tok noen dype pust og gikk så rett på 10 repetisjoner med markløft. Deretter ble det en ordentlig pause før jeg begynte på neste sett.
200 repetisjoner senere var jeg god og shaky i bena. 
Fryktelig sulten var jeg også.


Rett hjem å lage mat.
Det er rart hvordan jeg alltid blir sulten etter trening.
Det er vel et tegn på at kroppen vil ha påfyll.
Jeg laget protein-mocca-gørt, riskaker og frukt.
Perfekt påfyll etter en god styrkeøkt.


Dette er riskakene jeg kjøpte her om dagen.
Det er vel egentlig ikke riskaker, men maiskaker i og med at de er laget av mais.
Veldig gode er de.
Jeg smurte dem med wasabi og ketchup før jeg hadde lettere jarlsbergost og cherrytomat på to av dem, og mager smørost og cherrytomat på nummer tre.
I skålen er det appelsiner og plommer.


Mocca-grøten ble veldig god.
Jeg laget havregrøt på vanlig måte ved å koke havregryn med vann.
Når grøten var ferdig blandet jeg inn 1 scoop mocca-protein, 1 ts instant coffee og 4 dråper stevia sjokolade.
På toppen har jeg cottage cheese, kesella, frosne bringebær, frosne blåbær, pekannøtter, kokosflak og pistasjnøtter.
En real dose kanel hadde jeg også over før jeg spiste.
Godt!


Nå har jeg satt meg ned med litt snaks til skolelesingen.
Det er alltid mye lettere å motivere seg til å lese når jeg har noe å knaske på.
Sætres beste speltkjeks med kesella (kesam) og sukkerfritt syltetøy, ristede mandler, et par chocorite protein barer og grønne druer.
Da er jeg klar til å pugge knokler og fester en times tid.

I kveld er det kjærestekveld.
Biff, tente lys og film. Kos på sitt beste.
Håper du har hatt en herlig helg :grin:
Nyt søndagen videre.

Kristine  

13 kommentarer
    1. Jeg lurte på en lite ting:) tar du samme vekt i knebøy og markløft? eller bruker du to forskjellige vektstenger med ulike vekter?

    2. Så gøy å variere treningen 🙂
      Prøver å begynne med styrketrening selv, og jeg har litt problemer med hvordan jeg skal trene. Altså; hvor mange rep, hvor mange serier, hvor lange pauser mellom hver serie osv.. tror du du kunne skrevet et kort innlegg med noen treningstips til andre som også vil øke muskelmasse?

    3. Jeg har med vilje ikke lest bloggen din i 1 og 1/2 uke nå fordi jeg har lest til eksamen,
      og ikke hatt tid til trening og kostholdet har heller ikke vært det beste.
      Så i dag når jeg har levert inn alt av eksamen kunne jeg endelig gå inn å lese bloggen
      og bli proppet full av inspirasjon både på trenings- og matfronten og jeg er rett og slett
      dritglad og veldig klar for ei ny uke med god og sunn mat ala Kristine og tung god trening.
      Takk for at du deler av din hverdag slik at jeg blir inspirert! DU ER SUPER!! Ha ei fin uke! 😀

    4. Hørtes ut som en knalløkt! 🙂
      Jeg leser bloggen din daglig, og synes den er kjempemotiverende! Du er kjempeflink 🙂
      Jeg prøver å legge om kostholdet, og jeg synes det ser ut som at du lager så mye godt, men
      du bruker så mange produkter jeg nesten ikke har hørt om engang! Så jeg lurte på om du kanskje
      kunne lage et innlegg der du viser de produktene (da snakker jeg om proteinpulver,
      søtningsmidler, kosttilskudd osv.) du bruker og skrive hvor du får tak i dem?
      Uansett så er du motiverende og er stort forbilde for en liten nybegynner som meg 🙂

    5. Hørtes ut som en knall bra økt 😉 skulle ønske jeg hadde like god appetitt etter treningen som du har 😉 såååå mye god også da..

    6. Herlig økt på deg! Gøy å variere og sjokke kroppen litt 🙂 Du kan være meeget fornøyd med 200reps 😉 Og deilige deig og maten din! Du klarer ALLTID å friste!!! Kos deg videre i kvled med kjæreste & film!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg