PÅ EN MANDAG

Mandag igjen.
Riktig god ny uke til dere alle sammen :grin:
Jeg føler meg ikke klar for å sette i gang denne mandagen med ny giv. Aller helst vil jeg bare ha denne uken overstått! Jeg går bare å venter på at lørdagen skal komme og at det er tid for en uke i Hellas. Som jeg gleder meg til ferie!


Jeg fikk almanakken min i dag.
Denne har jeg designet på PersonligAlmanakk.
Slik ble den sende ut.
Ja, jeg er fult klar over at jeg har skrevet feil. Det gikk tydeligvis litt fort for seg da jeg skulle skrive ‘Every day’ og vips så forsvant mellomrommet.


Jeg er til tider et sosete menneske og er nødt til å skrive ned alt. Ellers har det dessverre lett for å gå i glemmeboken.
De siste to årene har jeg bestilt almanakken min hos personlig almanakk. Jeg er nødt til å ha god plass til hver dag slik at jeg får fylt inn alle gjøremål og ting jeg skal huske på.
I mine “dedikerte” måneder, altså i de periodene jeg er super motivert med treningen og jakter nye mål, planlegger jeg også alltid treningsøktene og noterer dem ned etter at jeg har gjennomført dem.


En god start på uken er nødvendig.
Har mandagen min vært bra, blir så og si alltid resten av uken bra.
Dermed bruker jeg ofte ekstra tid på meg selv og ting som gir meg glede på mandager.
I dag tok jeg en timeout i jobbingen, satte meg ned med en god snack-tallerken og leste.
Akkurat nå er det ‘Kosttilskott för idrott’ av Fredrik Paulùn jeg leser.


På min tallerken er det plommer, eple, ananas, frossen banan, biter av to forskjellige atkins barer og en peanøttkrem toppet med kakaonibs og mandler.
Peanøttkremen mikset jeg sammen av 1/3 boks kesam, 1 ss peanøttsmør, 4 dråper stevia karamell og 2 ss choco-peanut protein pulver.


Et enkelt middagstips denne mandagen, avokadotunfisk.
Jeg har akkurat slukt denne tallerkenen.
Det ser ut som en grønn guffe, men det smaker virkelig godt. Dessuten er det gjort på et par minutter!
Raskt, sunt og godt.

Jeg tok en avokado og moste den med 1 fedd hvitløk. Deretter blandet jeg inn 1 boks tunfisk, litt chilikrydder, pepper og sitronsaft. Klart!
Kokt egg og en enkel salat av spinat, aspargesbønner og cherrytomater ble servert til.


Jeg må si tusen hjertelig takk for alle tilbakemeldingene dere har gitt på dette innlegget.
Jeg har ikke rukket å sette meg inn i alle kommentarene enda, men det skal jeg gjøre i kveld.
Fantastisk at så mange av dere vil hjelpe meg. Jeg skal ta til meg alle ordene og jobbe for forbedring.

Nå er det tid for å komme seg på trening.
I dag er det ben.
Phu! En del av meg hater bentrening!
Da er det bare å løfte rumpestumpen og komme seg avgårde.
Ha en herlig mandag.

Kristine

18 kommentarer

Siste innlegg