SIDEN SIST

Da er det en stund siden jeg har oppdatert ordentlig her.
Som jeg så vidt har nevnt, har det vært mye som har skjedd i privatlivet mitt. Jeg har måtte tatt noen skritt tilbake og ta vare på de som står meg nærmest, og ikke minst meg selv.
Jeg er tilbake hjemme i kveld :grin:  
Fra og med i morgen blir det ordentlig bilder med kamera, det la jeg nemlig igjen hjemme,  nye kreasjoner fra kjøkkenet og gleder på trening.  
Siden sist har jeg selvfølgelig spist mye godt, selv om det har vært lettvint og raskt, og også hatt noen runder på trening.
Her kommer en liten oppdatering fra instagram, @dedicationkristine.


– Restelunsj; ovnsbakte poteter med biff og salat av med kokt kålrabi, selleri og erter.
– Spetlompepizza som kveldsmat; ha på kyllingbiter, hakkede tomater, cherrytomater, rødløk, purre og ost, før du har lompene i ovnen på 250 grader i 5 minutter.


– Når du er helt alene på treningssenteret…
– Så skrur jeg musikken opp ekstra høy, danser rundt for meg selv….
– Og benytter anledningen til å ta noen flexebilder. Ganske harry i grunn!
– Pannekaker til dessert servert med gresk yoghurt og bær.
Dette er bananpannekakene laget av 1 banan, 1 egg, 1 eggehvite, 1 scoop vaniljeprotein og kanel som moses sammen før det stekes som pannekaker. Enkelt og godt.


– Nytt treningsantrekk fra Weightless. Jeg elsker Freddy-klærne!
– Nok en lunsj av rester; grillet kylling, søtpotet, sauterte spinat, squash, løk, hvitløk og bacon.
Å lagge ekstra mye middag er genialt. Da har du en lekker lunsj til dagen etterpå.
– Deilig snacks; skyr med kirsebær og pistasjnøtter.
– Questbar, jeg tror jeg spiser for mange av disse, med vaniljeis og kakaopulver.
 

– Et godt fat med frukt og proteinkuler.
Proteinkulene er laget av 30 g mocca-protein, 1 ss kakaopulver, 1 ss kokosmel og nok væske til å få en tykk deig. Rull kuler og server.
– Nok en gang pannekaker.
Her bukte jeg denne oppskriften og serverte pannekakene med rått cashewnøttsmør.


– Rester til lunsj igjen; ovnsbakt kyllingfilet, kokt egg, salat med rosenkål,  fetaost, kokosolje  og jordbær.
– Jeg får aldri nok frukt! Plommer, mango, klementin, fersken og valnøtter som et mellommåltid.
– Et av mine daglige snacksmåltider; eple, plommer og en Questbar.

Ha en strålende onsdag så lenge :grin:
Vi sees i morgen.

Kristine 

27 kommentarer
    1. Magdalena Krupa:
      Hei skjønneste du 🙂
      Tusen takk <3
      Forresten, hvorfor skriver du på polsk....da skjønner jeg jo ingenting 😉

    2. Anonym:
      Det var forferdelig trist å høre Veronika.
      Om det blir slutt, så husk at når en dør lukkes åpnes ofte andre. Kanskje det er tid for å bare være deg, finne ut hvem du er, være litt egoistisk og bare bry deg om deg selv.
      Livet går opp og ned, motgang som medgang. Selv tror jeg alltid det kommer noe godt ut av motgang….noen ganger tar det bare litt tid å se hva godt som kom ut av situasjonen.
      God klem til deg 🙂

    3. Anonym:
      Hvorfor vil du kutte ut karbohydrater?
      Det er absolutt ikke nødvendig, spesielt ikke om du trener.
      Selv spiser jeg nesten300 gram karbs daglig!

    4. Hei 🙂 elsker bloggen din og blir alltid inspirert. Jeg har begynt å spise sunnere også kutta ned på karbohydrater, men når jeg leser litt rundt på lavkarbo står det at du skal helst spise frukt et par ganger i uken, men ikke hver dag. Jeg elsker frukt og spise 3 hver dag. Målet mitt er å gå ned vekt så jeg er forvirret. Hva vil du anbefale jeg skal gjør?

    5. Hyggelig å høre fra deg litt igjen 🙂 Jeg liker bloggen din så godt og alle de gode mattipsene du kommer med 🙂 Vil bare at du skal vite at du er en stor inspirasjonskilde for meg!
      Håper at ting er bedre for deg, og at alt ordnet seg til slutt! 🙂
      Alt er ikke bra hos meg nå heller. Min samboer og forlovede reiste/flyttet hjem til sine foreldre her om dagen. Ting er ikke noe bra mellom oss. Jeg tror det blir slutt mellom oss, noe som er veldig trist. Samtidig så tror jeg ikke at jeg ønsker at vi skal være sammen mer. Men uansett så er det vondt og jeg føler meg ensom, men jeg tror ikke jeg savner han, og det er jeg lei meg for.
      Beklager at jeg skriver dette her, men måtte bare få skrevet det ned. Har ikke sagt det til noen enda. Vet ikke hva jeg skal si. Alle tror jeg det vil bli oss, og det trodde jeg og.
      Men ha en fin torsdag, Kristine! Du er flink og sterk 🙂

    6. Hei, jeg ser at Iherb har en kampanje i oktober at DHL sender gratis i hele verden over $40, er det noen kostnader som kommer utenom da?
      Håper det går bra med både deg og familie, velkommen tilbake : )

    7. I hope that your dad came back home from the hospital, and that your mom is reacting well to the chemo. All of my thoughts are with you and your family.
      I coudnt help noticing how much bigger you look lately! Hello there sexy biceps! Keep up the good work!

    8. Yum! All that food looks delicious 🙂 I haven’t had pancakes in ages, might have to use your recipe 😉

    9. Om ikke dine matbilder inspirerer til å spise sunn og hjemmelaget mat så vet ikke jeg. Alt ser utrolig godt ut, og du kommer med masse ideer og tips til herlig og rask (OG sunn) hverdagsmat!

    10. Yo! Helt først vil jeg bare fortelle deg at denne bloggen er til kjempe masse glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de søteste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    11. Mmmmm så mye god helsemat 😀 De joggeskoene så veldig fine ut! Gøy med harryflex på gymmen ^^ Håper alt står bedre til nå med de du er glad i. Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg