SKOGSTUR


Dagens trening ble en nydelig skogstur i høstsolen.
Det er så vakkert og fredfylt.
Jeg trasket rundt i skogen i rett under seksti minutter, og bare nøt hvert sekund.
Alle de flotte fargene, lukten av skogen, fuglesang, friheten.
Rett og slett herlig :grin:
Å gå en tur i skogen er terapi for kropp og sjel.


Etter turen spiste jeg en god brunsj bestående av proteinkaffe (oppskriften finner du her), mikrobrød smurt med dijon sennep, wasabi og ketchup toppet med sylteagurk, stekte egg, paprika, tomat, agurk, go’ og mager bacon og eple.

Mikro brød
Bland sammen 1 egg, 3 ss mandelmel (eller annen meltype), 2 ss bakepro (eller mer mel), 1 ts bakepulver, 1 ts fiberhusk, 1 -1,5 dl vann, 1 liten klype salt og litt oregano. Brukt en mikrosikker plastikkboks og ha plastikkfolie over boksen. Ha brødet i mikroen på full guffe, maks hos meg er 750 W i 4 – 4,5 minutter.
Enkelt og veldig godt.


Ellers har jeg jobbet en del denne søndagen.
Likevel har jeg tatt meg tid til å ligge på sofaen og slappe av med Mildred.
Søndager er lade-opp-til-ny-uke-dag.
Da må jeg få unnagjort arbeid jeg ikke har rukket tidligere i uken, samt at jeg planlegger den kommende uken og bare nyter at det er søndag.
Vi burde alle ta oss tid til å slappe av og lade oss opp.
For de fleste av oss er hverdagen stressende nok som den er.
Ta deg tid til å være deg, uten at du skal måtte gjøre noe eller oppnå noe.
Nyt denne søndagen!
Jeg ønsker deg en strålende dag videre :grin:

Kristine

18 kommentarer

Siste innlegg