JULESTEMNING


*It’s beginning to look a lot like Christmas
Everywhere you go
Take a look in the Five and Ten
Glistening once again
With candy canes and silver lanes aglow*

Denne sangen sunget av Michael Bublé er en av mine julefavoritter.
Jeg sitter å hører på den akkurat nå sammen med en god kopp protein-varm-sjokolade, hjemmelagde pepperkaker og Stella.
Et nytt Stella magasin kom nemlig i posten i går. Da benytter jeg anledningen til å ta en time out med god drikke og godt lesestoff. Det er viktig å slappe av å julekaoset.


God stemning.
Riktig god julestemning!


Å dyppe pepperkaker i kakao er en juleklassiker i min familie. Det er noe jeg er vokst opp med og som bringer frem mange gode minner.
Det er denne oppskriften på pepperkaker.

Protein-varm-sjokolade

40 g sjokolade, jeg brukte denne sukkerfrie
0,3 dl vann
2,5 dl melk
20 g mocca-protein
1/2 ts vaniljepulver

Ha sjokoladen og vann i en kjele. Varm opp til sjokoladen smelter.
Ha i melk, proteinpulver og vaniljepulver.
Varm opp og server.
På toppen har jeg kremfløte som jeg har pisket med sukrin+.
Da er det bare å nyte!
Ekstremt godt!

 
Jeg ønsker deg en fantastisk dag.
Julen er rett rundt hjørnet.
Det er tiden for å senke skuldrene og nyte nuet.
Be awesome!

Kristine  ♥

20 kommentarer

Siste innlegg