NY REKORD!


Hurra!
Tror dere ikke jeg tok ny løpetekord i dag?! :grin: 
Jeg kan nesten ikke tro at det er sant! Til tross for at jeg har løpt så lite de siste årene, har jeg den siste måneden tatt flere rekorder.
Det er så gøy!
I dag ble det 12,8 kilometer på 1 time.
Litt ergerlig at jeg akkurat ikke klarte 13 kilometer. Det blir neste mål!
Jeg koser meg så ufattelig mye med løpingen for tiden. Jeg synger, smiler og smådanser underveis. For ikke å snakke om følelsen jeg sitter igjen med etterpå. Jeg blir jo så blid og fornøyd!


Vel hjemme bar det rett på kjøkkenet for å fylle på lagrene. Da var jeg sulten!
Jeg hadde i grunn lyst på alt og det endte med en merklig kombinasjon av masse godsaker.
En super rask tacogryte toppet med ost, appelsin, eple, riskaker med gresk yoghurt og kanel, Questbar og hjemmelaget proteinbarer med peanøttsmør.
Nå er både smaksløkene og magen godt fornøyd.


Tacogryten laget jeg enkelt ved å ha løk i biter og karbonadedeig i en kjele sammen med litt smør. Etter et par minutter hadde jeg i hermetisk sopp, tomater på boks, tacokrydder og litt vann. Kok tre -fire minutter, og vips er gryten klar.
Proteinbarene har jeg lagt ut oppskriften på før, her. De er utrolig gode!  
Heldigvis laget jeg dobbel porsjon, så jeg har noen til påskekrimmen senere i kveld.
Ha en herlig tirsdag videre :grin:

Kristine

12 kommentarer
    1. Johnsine:
      Vi må alle begynne et sted. Det at du i det hele tatt klarer å løpe er jo kjempe bra 🙂 Det er en rekke mennesker som ikke klarer det heller. Som du sier, bevegelse er det viktigste.
      Ha en herlig påske 🙂

    2. Steike, så sprek du er! Selv er jeg glad jeg klarer halvannen kilometer med jogging. Jeg løper med kulemage, så jeg synes det er greit nok. Så lenge man holder seg i bevegelse. 🙂 God påske, beautiful!

    3. Grattis! Tips fra en friidrettsjente: Du må løpe ute hvis du skal konkurrere. Mølle er bla. ikke særlig bra for beinhinnene og du blir ihvertfall ikke raskere til å løpe i terreng og asfalt av å trene på mølle, inne. Løp i vårlyset:)

    4. Gratulerer med rekord!! 😀
      Spørsmål: Har du smakt proteinbarene fra Weider? Hva synes du om dem?
      Vet du om flere norske sider som selger Questbarer, annet enn gymgrossisten?

    5. hha leste før jeg så på bildet – trodde et øyeblikk du hadde mistet vettet og pakket både appelsin og questbr i tacogryta x)
      Så godt der er å se du koser deg med løpinga, det er vel unt!!:)

    6. Imponerende, og stor motivasjon!! Hvordan legger du opp løpet med tanke på tempo? Løper du på det samme, eller øker du gradvis? Og har du stigning på? Ha en super påske:-D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg