FERIEN I BOKS

Hei dere. God søndag!
Håper helgen har vært bra :grin:
Dette har vært en real kosehelg for min del. Jeg har hatt to gode treningsøkter, vært sosial, tatt en tur på byen og planlagt ferien.


Valget endte på Neptuno Beach hotell i Amoudara på Kreta. Rett ved stranden og med all inklusive.
Om to uker sitter jeg i Hellas. Deilig!
Vi blir borte i fjorten dager.
Det føles både vemodig og godt. Å vite at dette er min siste ferie med hele familien og mamma, gjør meg trist. Det er så mye jeg gjerne skulle gjort med mamma før hun forsvinner. Dessverre får vi aldri gjort en rekke av disse tingen. Likevel er jeg fast bestemt på at vi skal kose oss maksimalt og nyte den siste tiden vi har sammen Jeg gleder meg!


Akkurat nå sitter jeg med en luksus versjon av mikrokaken.
En vaniljeversjon av denne sjokoladekaken, toppet med sjokoladeis, en brownie questbar i biter, druer og vannmelon.
Så utrolig godt!

Vaniljemikrokake

1 dl væske
30 g vaniljeprotein
1/2 ts vaniljepulver
2 ss kokosmel
1 ss sukrin
1/2 ts bakepulver

Bland sammen alle ingrediensene i en boks eller kopp.
Ha plastfolie over boksen. Dette er ikke nødvendig men gjør kaken mer saftig.
Kjør kaken på full guffe i mikroen i 1 -2 minutter.
Nyt.

Kristine

22 kommentarer
    1. Tusen hjertelig takk alle sammen.
      Jeg er sikker på at vi får en herlig tur. Vi skal legge igjen mye problemer og sykdom hjemme og bare fokusere på å kose oss sammen. Dere er gode <3

    2. Ååh, du heldige du.. det hotellet så magisk deilig ut. Synes det er fint å tenke på å prøve skyve tankene litt unna og verdsette tiden dere har igjen <3 Ønsker dere en helt herlig ferie - gi mammaen din en stor klem på vegne av en av dine faste blogglesere og fortell henne at det er sterkt av henne å bruke tiden igjen istedet for å gå hen i sykdom. Dere er så flotte, og fortjener denne ferien så mye:) <3

    3. Så flott med tur til Kreta for hele familien. Utrolig bra at dere velger å prioritere ferie og hverandre akkurat nå. Dette blir nok bra ferie 🙂 skal prøve meg på mikrokaka di nå! Nam, det så godt ut!

    4. Hei Kristine 🙂 Jeg mistet min kjære far for et par år siden, og det å nyte den siste tiden sammen uten noen andre bekjymringer var helt fantastisk godt. Vi valgte å reise på en ferie sammen, og legge alt annet igjen hjemme. Vi var hele familien samlet og nøt den siste tiden vi hadde sammen. Jeg håper at dere får en fin ferie i sammen og nyter hverandre. Jeg må også si at jeg er innom bloggen din hver dag, og det gir meg glede og inspirasjon å klikke meg inn her! Du virker som en god og fantastisk person og jeg ønsker deg alt godt! Klem <3

    5. Du er så flink å ordne Kristine! Håper dere får en helt fantastisk ferie og mange gode minner.
      Nå skal jeg prøve oppskriften du har lagt ut her, den så så god ut 🙂

    6. Da reiser du til kreta samtidig som jeg skal til spania sammen med min samboer og mamma og pappa. Kommer uten tvil til å sende deg en tanke og klemme litt ekstra på mamma (og pappa) når jeg er der. Vi vet aldri hvor lenge eller hvor kort vi har de vi er glade i! Tusen takk for åpenheten og må igjen si at du er utrolig tøff.. Og over til noe helt annet: godt å høre du har hatt en bra helg! Jeg var også en tur på byen i går og kjenner det er lenge siden sist ja… Haha. I dag har dagen bestått av å stå opp, spise egg og bacon til frokost, ligge i sola, grille med familien, spise enda mer digg mat, is på Macern og nå er det totalt sofatid i beste joggebuksa… VELDIG viktig å lytte til kroppen 😀 Ha en flott uke!

    7. Kjære deg, du er så tøff! Håper dere får en fin ferie! Sender deg gode tanker i den tunge tiden! Synes det er så flott at dere velger å leve livet litt nå. Det er viktig, men vanskelig. Tror du er en stor inspirasjon for mange, inclusive meg 🙂 Gode klemmer <3

    8. Håper dere får den aller beste ferien!<3 Sender deg mange store gode klemmer.<3 Luksus microkaken ser kjempe god ut!:-) Ønsker deg en veldig koselig kveld. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg