IHERB PAKKE

Denne pakken har jeg ventet lenge på!
Jeg bestilte den i begynnelsen av desember. Det er tydelig at posten har hatt en del forsinkelser i desember.
Som den utålmodige sjelen jeg er, løp jeg bokstavelidgtalt ned på posten med en gang jeg fikk hentelappen!

Kokosolje
Kokosolje er utrolig allsidig. Jeg bruker den i alt fra matlaging til året. Den gjør under for kropp og sjel!
Quinoa mel
Glutenfritt mel, supert til pannekaker og rundstykker.
Kokoschips med sjokolade
Denne er utrolig god. Bestilt flere ganger!
Trail mix
Inneholder en blanding av gojibær, mulberries og goldenberries. En gjenganger som jeg bruker til snacks, i frokostblandingen eller over kesam.
NuStevia
Porsjonspakker med det naturlige søtningsstoffet stevia

Bruk gjerne koden OKE701 om du handler på iHerb. Da får både du og jeg rabatter.

Da tar jeg helg. Endelig!
I kveld er det duket for jentekveld med sushi, godis og hygge. Jeg gleder meg :grin: 
God fredag.

Kristine

14 kommentarer
    1. Hei Kristine!:) Vet du hvordan leveringsmåten er når jeg har valgt International Airmail. Blir det levert i postkassen eller får jeg en hentelapp? Har kun brukt DHL tidligere, og har ventet en stund på pakken min nå, utålmodig etter litt iHerb produkter, hehe!

    2. Jeg har ikke enda fått min pakke skm jeg bestilt i Desember, blir like skuffa hver gang jeg åpner den ellers så tomme postkassen min.

    3. Anonym:
      Oj, det har jeg ikke tenkt over. Hmm, det er nesten verdt å sende en mail til iHerb på. Får jo plass til mer i pakken da 😉

    4. Marie:
      Nei, jeg har ikke det enda. Men det er en fast lovendring, så det burde ikke være noe problem.

      God søndag 🙂

    5. Elisabeth:
      Hei hei. Innslaget kommer i begynnelsen av februar. Jeg sier ifra.
      Tusen takk for veldig hyggelige ord. God klem <3

    6. Hei. Vil du dele oppskriften på mikrokaken du postet på Instagram for et par dager siden? God helg! 🙂

    7. Hei skjønne! Lurer på når innslaget med deg i Puls vises på tv? Sier du i fra på bloggen? Vil så gjerne se det! Digger bloggen din forresten, du er en flott, sterk og inspirerende dame! Klem <3

    8. Åå, jeg elsker iherb! 🙂 Bare lurer på om du har prøvd å bestille nå som reglene om toll er endret? Nå kan man visst bestille for 350 kr inkludert frakt og forsikring, men jeg har ikke prøvd meg på det enda.
      Ha en fin kveld! 😀

    9. Den coconut chipsen er så utrolig god! 😀 men har du merket at det står at den veier 300 gram (0.66 lbs) i handlekurven, når den egenltig kun veier 40 gram? Så kjipt med tanke på den billigste frakten. Iherb er fantastisk da! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg