14 JUNI


Dagens ord traff meg midt i hjertet. 
Jeg føler at de siste to årene til tider har bestått av mer problemer enn gleder. Mammas sykdom og hennes bortgang, og min egen helse, både psykisk og fysisk som til slutt sa stopp. Livet er absolutt på bedringens vei, men jeg har fortsatt et stykke igjen å gå. 
Det er å arbeide seg igjennom problemene som er selve livet. Å forsøke å se positivt på situasjonen og tenke at ting ordner seg til slutt. Da vil man vokse på det og kunne flytte fjell. Det er jeg sikker på!

Ha en herlig søndag skjønninger :razz:

Kristine 

10 kommentarer
    1. Hei Kristine! 🙂
      Jeg har et spørsmål jeg håper du kunne hjulpet meg med.
      Jeg leser og leser på nett, men man blir jo aldri klokere av alle meningene der ute..
      Hvis jeg skal gå ned i fett% (skal gå ned ca 15 kg), men ønsker å beholde muskelmassen
      min, er det da gunstig å ta BCAA?
      Mvh Julie, 21 🙂

    2. Så sant. Veldig fin kalender. Hvor fikk du tak i den? 🙂
      Ønsker deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg