MANDAGSGLEDER

Små ting som gjør meg glad på en mandag:


Jeg blir glad av at jeg fikk en pakke fra iHerb med 3 bokser Atkins Chocolate Caramel Mousse Bar
Som dere skjønner, synes jeg disse er farlig gode!
Bruk gjerne koden min OKE701 om du handler på iHerb. Da får både du og jeg rabatter. 


Jeg blir glad av at solen skinner og rosene i hagen blomstrer.


Jeg er kanskje rar, men jeg elsker å lukte på dem og gjør det omtrent hver gang jeg går forbi!
Roser lukter så godt og gjør meg avslappet og glad.

 
Jeg blir glad av å bevege kroppen!
Selv om det gikk litt tregt, jeg var farlig trøtt i dag, gav dagens styrkeøkt ekstra godt humør.


Både jeg og kroppen blir glad av en god og næringsrik middag. Denne er gjort på omtrent åtte minutter og er full av smak.
Stek karbonadedeig i en panne sammen med litt smør. Ha i sopp og løk i biter, sammen med finhakket hvitløk. Stek et par minutter. Ha så i tomat i biter, et par spiseskjeer sweet chili saus og et par spiseskjeer rømme. Stek ytterligere et minutt. Topp med revet ost og spis!


At jeg hadde rester fra proteinpannekaker som jeg laget i går, gjorde meg glad. Da ble det et par pannekaker med brunost og syltetøy til dessert. Det er så godt!
Jeg brukte denne oppskriften.

Hva er dine mandagsgleder? :grin:

Kristine ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg