KVELDSMAT

God mandagskveld dere.
Har du hatt en fin dag? 
Dagen min ble helt annerledes enn planlagt. På vei til forelesning fikk jeg nemlig en heftig allergisk reaksjon igjen. Etter to epi-penner og sekshundre mikrogram adrenalin, blir man ganske ødelagt i kroppen. Man dagen min har derfor for det meste bestått av sofa og dyne. Bedre lykke imorgen, eller hva?!

SAMSUNG CSC
Nå sitter jeg her med kveldsmaten. Sunt, godt og fargerikt! 
Jeg hadde ferdig kokte egg i kjøleskapet, noe jeg nesten altid har, så dette tok meg knappe fire minutter å slenge sammen. Så enkelt kan det gjøres:
-Speltlomper med smørost, skinke og ost
-Kokte egg med tomat
-Bringebær
Nocco BCAA
-Kiwi
-14 Gresk Yoghurt Blåbær/Acai – denne koster 10 kroner på Meny nå.

Farger gjør meg glad altså :grin: 
God natt når den tid kommer. Imorgen blir en ny og flott dag! 

Kristine  ♥

18 kommentarer
    1. Tonje Meinstad Aaserud:
      Nå har jeg ihvertfall lært meg å ta med meg spøryten overalt. Måtte jo ringe etter sykebilen en gang, da jeg hadde glemt sprøytene hjemme. Det var flaut!
      Takk og god kveld til deg 🙂

    2. Åi, så skummelt! Håper de finner ut hva det er for noe!! <3 Er såå nysgjerrig på den der Nocco! Er den så god som alle sier? Vet du hvor jeg kan kjøpe? 🙂 God bedring til deg 🙂

    3. Skummelt at de ikke vet hva du reagerer på.
      Ser uansett ut som en god kveldsmat. God natt til deg også 🙂

    4. Det er jo litt skummelt, da! Sånne kraftige reaksjoner pleier jo å komme akkurat når man spiser noe – ikke en stund etterpå. Har sånn allergi mot peanøtter selv, men har hittil sluppet unna adrenalinsprøyter, takk gud! Selv får jeg den reaksjonen i perioder hvor jeg er mye stresset – både psykisk og fysisk, litt som om kroppen ber meg om å roe ned. Hoven hals, utslett på hele kroppen, kløe i håndflater, hovenhet inne i ørene og sår hud rundt øyne. Ikke noe gøy! Du må ha masse god bedring – pass på deg selv. <3

    5. Ina Winther:
      Nå er jeg ganske ok, takk 🙂
      De vet ikke. Jeg slår ikke ut på noen tester, og jeg har tatt de flere ganger nå. Hals og ansikt hovner opp såpass at det er vanskelig å puste, så har endt på legevakten noen ganger nå. De tar nye tester men finner ikke noe. Så nå er oppgaven å skrive matdagbok å logge hvordan kroppen reagerer. På den måten – lære.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg