KLAR FOR TRENING

Nok en nydelig solskinssdag.
Fy søren så heldige vi er med været på østlandet. Med dette solskinnet, kan en ikke annet enn å gå rundt med et digert glis om munnen :razz:

SAMSUNG CSC
Jeg bare elsker ryggen på denne Run & Relax toppen! 

Jeg har akkurat ladet opp til trening med foam rolleren og Nocco
Lurer du på hvorfor du skal rulle, kan du lese her. 
Normalt ruller jeg på treningssenteret, men i dag kjente jeg at jeg trengte en real runde for å myke opp stive muskler. Dermed brukte jeg like så godt en god halvtime på å rulle hjemme. Nå er jeg klar for trening!

Styrke på rygg og bryst står på treningsplanen i dag. 
Økten kommer til å se omtrent slik ut:
– Chins
3 sett * max
– Nedtrekk
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Benkpress
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Enarm roing
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Revers flyes
3 sett * 10 -12 repetisjoner

Kristine ♥  

16 kommentarer
    1. Kristin H. G.:
      Det er jo knall bra! Og om du i tillegg er litt småsyk er jo det fantastisk! Det skal du så absolutt være fornøyd med 🙂
      God påske <3

    2. Ingrid:
      For en super hyggelig kommentar, tusen takk Ingrid <3
      Jeg skal kose meg masse i påsken. Jobbe mindre og gjøre litt mer av det jeg har lyst til 🙂 Også blir det en uke i syden. Det blir fantastisk!
      Ha en super duper påske. Stor klem 🙂

    3. Jeg likte å lese at du hadde 5 øvelser på økta! Siden jeg ooofte leser økter med mangemange øvelser noe jeg ikke mener trengs hele tiden 😄 Og run & relax ser såå komfy ut!

    4. Du har en utrolig flott fysikk, Kristine! 🙂 Håper du får mange fine dager fremover, og at påsken gir deg masse glede, ro og avslapping, bra treningsøkter, herlige turer, god mat, koselig selskap, og alt annet som er godt for deg 🙂 Og ja; ikke minst masse sol! 🙂 Gleder meg stort til å ta fatt på påsken selv nå 🙂
      Klemmer <3

    5. Toppen ser ekstra fin ut når du har en så fin rygg 🙂
      Kjenner at chins og pullups har mye å si for dagsformen. Er litt småsyk for tida, så kjenner at jeg var fornøyd på onsdag da jeg tok 4 x 7 pullups på en glatt stang 😛 God påske, snuppa 🙂

    6. Yngvild:
      Uff da. Jeg skal sende deg masse solskinnstanker. Kanskje det hjelper litt? 🙂
      Håper helgen blir bra 🙂

    7. Ah, nå savner jeg virkelig å bo på Østlandet!! Starten på våren der er bare helt fantastisk!
      I Trondheim er det dessverre bare grått og regn om dagen :/ Lite som minner om påskevær her!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg