TUNGT Å KOMME I GANG OG FREDAGSDESSERT

I dag var det utrolig tungt å komme i gang med treningen. Phu! Viljestyrken fikk virkelig testet seg!
For de av dere som følger meg på snap, så har dere fått med dere at jeg til og med slukte en hel boks med iskrem før jeg kom meg på trening. Ja, da vet man at treningen sitter langt inne! 

SAMSUNG CSC
Selv om det var tungt å komme i gang, kom meg til slutt på trening. Jeg kan takke isen og Nocco (sponset) for det. Det gav ekstra med energi. Og vet dere hva, det ble en knall treningsøkt! Jeg var virkelig stor fornøyd etter at jeg var ferdig. Både energien, humøret og mestringsfølelsen var på topp! 
I dag var det underkropp som stod på planen igjen med markløft, benpress, utfall og hip thrust.  Tunge og gode markløft som jeg nå kjenner godt i lår og rumpe. Deilig altså! 

SAMSUNG CSC
Dagens fredagsdessert, som kanskje er den ultimate vår- og sommerdesserten i mine øyne, ble is, frukt, bær og noen brownie biter.
På denne tiden av året synes jeg det er så godt med masse frukt og bær. Enten alene eller sammen med litt is. 
Jeg brukte vannmelon, plommer, epler og jordbær, som jeg toppet med Dream yoghurtis med ekte vanilje og et brownie stykke som jeg har skåret i biter. Denne brownie oppskriften brukte jeg, bare at jeg bakte den uten nøtter. Oppskriften er knall god og anbefales på det sterkeste. 

SAMSUNG CSC
Bruk de fruktene og bærene du har tilgjengelig. Som topping er det ikke nødvendig med is og brownie. Du kan bruke hakket sjokolade, sjokoladesaus, nøtter, vaniljekesam, skyr, eller spise frukt- og bærsalaten som den er. Den er jo nydelig i seg selv.
Sommerfølelse i en skål! 

Det er vel mange av dere som tar langhelg nå? Jeg jobber imorgen, men så har jeg fri til onsdag. 
Håper du får noen fantastiske dager med de du er glad i, latter, is og masse hygge :grin:

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Kisu:
      Hi Kisu. So nice to hear that you like my blog and want it on English. What do you think about getting a google translate on the side?
      Hugs 🙂

    2. Hi Kristine,
      I really love your blog. It is such a shame that u don’t write in English. I’m Finnish, so I speak Swedish also, but Norwegian?. I can understand a bit, but it would be THE BEST if u could summarize your texts with a couple of sentences, for example?! 🙂
      Thank you for the great positive energy that u give me and all the readers!! 🙂 Hälsningar från Finland!

    3. Veldig sant det du sier om å komme igang. Noen ganger er det skikkelig tungt men så går det bra bare man starter. Flink som kommer igang da 🙂 jeg har løpt på fjellet i dag. Deilig det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg