MASSE SMÅ GODSAKER

Først og fremst, tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner. Dere er bare herlige da ♥ 
Jeg har fortsatt et par skoledager igjen og tar ikke sommerferie riktig enda. Fredag ettermiddag derimot, da er ferien her! 

SAMSUNG CSC
I dag hentet jeg denne fantastiske pakken fra GymGrossisten med masse små godsaker. 
Questbarer 
i favorittsmaken chocolate chip cookie dough. Jeg er avhengig av denne baren altså!
BestBar i forskjellige smaker
en ny proteinbar. Disse er jeg spent på. Næringsinnholdet er omtrent som Questbars og smakene høres kjempe gode ut!
Nocco
i farvorittsmaken fersken. Dette er en sommerfavoritt hos meg. 
BCAA
et bra BCAA tilskudd som både smaker bra og som har bra innhold. Jeg tar alltid BCAA når jeg trener, noe jeg har skrevet mer om her
Glutamin
dette tar jeg på tom mage og det hjelper veldig på IBS´en og mageproblemene mine. 
Vaniljepulver
er hyppig brukt i bakst, i kaffen og over kesamdesserten. 
ProPud proteinpudding
jeg pleier å kjøpe disse når jeg er i Sverige. De er knall gode og perfekt som et lite mellommåltid eller en liten dessert. Hurra for at ProPud endelig er kommet til Norge!

Så mye godt i en og samme pakke! Her har jeg virkelig en del å kose meg med fremover :grin:

Nå får jeg sette i gang med middagen. Jeg har en sulten samboer!
Ha en super duper tirsdagskveld, dere. Og tusen hjertelig takk for at dere er så gode og herlige med kommentarer, mail, snaps og andre tilbakemeldinger. Det setter jeg enormt pris på. 

Kristine ♥ 

12 kommentarer
    1. Åå, så mye godt! Stemmer det at en ikke trenger å betale toll på varer fra x-life, selv om bestillingen er på over 350 kroner? Jeg har så mye jeg vil bestille nå! 🙂

    2. karoline:
      Jeg skal skrive et innlegg om magen og hva jeg har gjort for å få den bra 🙂 Det er flere som spør. Men jeg tar både probtoika og Glutamin.

    3. Du har tidligere skrevet om tilskudd av pribiotika (fra iherb mener jeg) som du bruker for bedre mage/tar-funksjon. Bruker du nå glutamin i stedet for, eller begge to? Tar du noe annet for bedre helse i mage/tarm?
      Takk for svar 🙂

    4. Så herlig å få den pakken, så mye godt 🙂 (Har forresten en konkurranse på min blogg nå, der du kan vinne gavekort på 400kr)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg