SVERIGE HANDLING

Som jeg skrev i går, var jeg i Sverige i helgen. Et spørsmål jeg ofte får når jeg har vært over grensen, er hva jeg handler med meg hjem. I dette innlegget kan du se hva jeg pleier å kjøpe. I tillegg prøver jeg alltid å finne noe nytt og spennende. For en matentusiast er en dagligvareforretning i Sverige nærmest himmelen. Du finner jo så mye morsomt her som ikke er i Norge!

SAMSUNG CSC
Ettersom jeg ikke kjørte egen bil, men buss, ble det ikke den største harryhandlingen. Noen klassikere ble med som biff, eggehvite på kartong, riskaker i forskjellige smaker, roastbiff, brie ost, blåmuggost, et par kvargvarianter og diverse nøttemikser. I tillegg fant jeg et par nyheter, som du ser på bildet over.
– Jernrike knekkebrød
Disse var tynne og svarte i fargen. Smakte omtrent som flattbrød. Litt småkjedelige. 
– Nocco Bcaa Tropical
Denne smaken er bare fantastisk god!
– Johnny´s sennep sursøt
Den beste sennepen i verden!
– Spisknäcke med surdeg
Et glutenfritt knekkebrød laget med surdeig. Dette var skikkelig godt.
– Kvarg i kokossmak
Dette er nok favorittsmaken min når det kommer til kvarg. Frisk, syrlig og søt. Kjempe god!
– Delicatoboll uten sukker
Dette er en punsjbolle variant. De var skikkelig gode. Jeg har allerede spist opp en pakke!
– Yoghurtgodis og en ny variant som het Giant Corn med melkesjokolade


Om jeg skal råde deg til å kjøpe en ting, må det bli giant corn varianten. Fy søren den var god! Jeg vil si at de smaker en blanding av popcorn, smash og melkesjokolade. Nesten bra jeg ikke fylte hele godteposen med disse, for de forsvinner raskt! 
Har du noen Svenske favoritter? :grin:

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg