I DAG

Onsdag. Halvveis til helg og solen skinner! 
Har du hatt en fin dag?

SAMSUNG CSC
I dag hadde jeg gleden av å trene i nye treningsklær. Jeg elsker nye treningsklær!
Som du kanskje så på min snap, kristineokern, hentet jeg en stor pakke fra Junkyard tidligere i dag. Den inneholdt blant annet denne Eivy tightsen , som også finnes i leopardmønster, og Lily singlet. Nye treningsklær gir alltid ekstra giv på trening!
Jeg hadde en knall god treningsøkt på overkropp med blant annet chins, enarms roing og skulderpress. Herlig, herlig!

Miiego øreklokkene jeg har, er forresten på tilbud hos Xlife nå. Du får 20 % rabatt på både de rosa og de svarte modellene. Jeg har skrevet en anmeldelse av øreklokkene tidligere her. Og ja, jeg har kjøpt de selv!

SAMSUNG CSCEtter trening var jeg en tur innom Håkon på A klinikken på Majorstuen. 
Håkon har hjulpet meg med akillesen etter at jeg hadde en ruptur i den. 
Til min store glede har akillesen blitt helt bra. Hurra for det!
Jeg har hatt noen små løpeturer den siste måneden, men nå kan jeg endelig begynne å løpe lengre igjen. Fy søren det skal bli deilig. Endorfinene etter en løpetur er jo noe av det beste som finnes!

Siden akillesen er friskmeldt, fokuserte vi isteden på nakke og skuldre. Jeg har nemlig en tendens til å spenne meg for mye, i tillegg til at jeg sitter en del over skolebøker og pc. Dermed er nakkeområdet mitt nok så spent. 
Det er rart hvor mye lettere en føler seg etter å ha blitt knadd på. Ikke mange minuttene senere føltes hodet og nakke så mye bedre!

SAMSUNG CSC
Til lunsj ble det vafler. Proteinvafler! 
Ettersom jeg var i det late hjørnet, brukte jeg ferdigmiksen Proteinpannekakemiks i Buttermilksmak. Jeg er, som dere vet, veldig glad i hjemmelagde pannekaker, men denne miksen er overraskende god. Jeg bruker 2 scoops miks, 2 ss kesam, 1 egg, 1 dl vann og litt kardemomme. Da blir røren knall god! Røren kan brukes både som pannekaker og vafler. 
Brunost, syltetøy og ProPud ble servert til vaflene. 

SAMSUNG CSCJeg fant ikke vaffeljernet mitt. Det er mulig det har forsvunnet under flyttingen i sommer, men heldigvis hadde jeg en silikonvaffelform som jeg har kjøpt på Ebay. Et tips til dere som ikke har eller vil kjøpe vaffeljern, er å kjøpe denne silikomformen. Jeg betalte 26 kroner og den kom i posten 10 dager senere. Når du lager vafler med silikonformen, heller du røren i formen og setter den i ovnen på 180 grader i 15 minutter. Vips så har du vafler uten jern!


Til min store glede oppdaget jeg i dag at iHerb endelig har fått inn den nye Questbaren Oatmeal chocolate chip. Jeg har hørt masse bra om denne! Smaken skal ettersigende være en blanding av Chocolate chip cookie dough baren og havrekjeks. Chocolate chip cookie doug er favorittsmaken min til nå. Oatmeal-versjonen tror jeg muligens kan slå den. Jeg gleder meg til å smake! 

Det har kommet mange spørsmål angående frakten på iHerb i det siste. Om du handler veldig lette pakker, er fortsatt fraktprisen lav, men veier pakken litt blir fraktprisen dyrere enn før. For en boks med Questbarer koster det omtrent 207 kroner. Fraktenprisen om du velger Global Mai, det rimeligste alternativet, ligger på omtrent 60 kroner. Med mindre det er tilbud, er det fortsatt rimeligere å bestille Questbarer på iHerb. 
Bruker du koden min OKE701, får du i tillegg noen rabatter hos iHerb

SAMSUNG CSC
For de av dere som tror maten min alltid ser fancy ut, så er det ikke korrekt. Til hverdags ser faktisk mye av maten min veldig enkel ut, slik som i dag. 
Jeg er veldig fan av mat som er enkel. Det blir mye ovnsbaking. Middagen i dag ble hel kylling, poteter (faktisk ferdig poteter fra Hoff), brokkoli og sitron.
Jeg kuttet brokkoli i buketter og sitron i to, og la det på et stekebrett. En hel kylling legges over over. Krydre med salt, pepper og tandorikrydder.  Stekebrettet går inn i ovnen og står på 180 grader i cirka 1 time.
Kjempe enkelt og kjempe godt, og jeg kan gjøre noe helt annet mens maten lager seg selv i ovnen. 

Håper du har hatt en fin onsdag.
Nå venter medikamentregning før jeg skal bort på kveldsmat og prat. Ha en fin kveld videre :grin: 

Kristine ♥

24 kommentarer
    1. Med meg går det bedre ☺ Skal kanskje en tur til Oslo i slutten av oktober forresten. Kanskje vi kan ses da? 😊

    2. Anita:
      Uansett hva man gjør så er det feil. Enten så er det feil om man ikke linker og viser hvor man kan få kjøpt ting, ellers så er det galt at man gjør det. Moro det der 😉 Flere av tingene har jeg også kjøpt med mine egne penger, som ProPud, Questbars og Miiego.
      Håper ting er bra i Trondheim 🙂

    3. Dette må være rekord på antall reklame-/produktlinker i ett og samme innlegg, hehe.. :p

    4. Henriette:
      Mulig det er fordi valutaen varierer litt, ettersom det er noen kroner forskjell på deg og meg.
      Da har vi noe å glede oss til. Håper de kommer raskt 🙂

    5. Marthe:
      Åååå, nå gleder jeg meg enda mer. Jeg er tidenes mest utålmodige, så det blir spennende å vente! Mmm… De høres kjempe gode ut 🙂

    6. Høres ut som en bra dag! 😀 Gled deg til Quest barene!! De er supergode! Smaker litt kanel, og har både sjokoladebiter og noen havregryn (som gir litt ekstra tyggemotstand) i seg 😀

    7. Bestilte med en gang!! Nam! Må jo smake himmelsk :)) takk for tips! Ble 207+76 i frakt for meg (minus 10% i loyaltypoeng).

    8. Sist jeg prøvde å bestille, var ikke det rimelige fraktalternativet tilgjengelig, så jeg kjøpte Questbars i Sverige på tilbud til 225kr stykket:) men jeg har hatt sykt lyst til å teste oatmealen, så tusen takk for tipset:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg