FORUNDRINGSPAKKE

I dag hentet jeg en forundringspakke fra GymGrossisten med masse moro i.
Snakk om (materialistisk) mandagsglede!


Forundringspakken innehold
Glutamin
Jeg har skrevet om glutamin flere ganger her på bloggen. Som dere vet har jeg brukt det og bruker det fortsatt, mot mine mageproblemer. Les gjerne innlegget om mageproblemer her.
Questbar
Chocolate chip cookie dough er favorittsmaken min sammen med den nye oatmeal chocolate chip.
ProPud
ProPud har dere sett på bloggen mange ganger før. Jeg digger vanilje og sjokoladesmaken!  
Omega3 
Tar jeg hver dag. Et must have kosttilskudd. 
SukrinGold
Dere ser sukringold i mange av mine oppskrifter. Det er dette søtningsmiddelet jeg bruker mest. 
Optimum proteinbar
Jeg tok meg en av hver eneste smak. Jeg gleder meg spesielt til å teste double chocolate brownie. 
Diet noodles
Jeg har ikke testet disse nudlene før, da må jeg jo gjøre det!
Casall tights
Jeg elser den militærgrønne fargen på denne tightsen! Den er enda kulere i virkeligheten enn på bildet.
Proteincoffee 
Proteiniskaffe på boks med 25 g protein per boks!
GoodLife Proteinbar
Jeg tok med caramel coco, chocolate fantasy og milky cookie doygh, for disse vet jeg er veldig gode. 
Smart shaker
Det er alltid greit å ha en shaker med flere rom, slik at jeg kan oppbevare flere ting. 
Tech hoodie fra Under Armour
Myk og deilig treningsgenser. 

Nå har jeg masse godsaker å kose meg med fremover. Jeg har allerede spist opp et par proteinbarer :grin: 
Om du bruker koden KRISTINE får du 100 kroner i rabatt om du handler for over 400 kroner. Rabattkoden gjelder til og med torsdag 8 september. 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg