GIVE AWAY – ADVENTSKALENDER

Vi tenner fire lys i kveld og lar dem brenne ned. For lengsel, glede, håp og fred, men mest allikevel for fred på denne lille jord, hvor menneskene bor.
                                Inger Hagerup.

Vips så var det fjerde advent og det er duket for den siste luken i adventskalenderen. Er det bare meg, eller gjør desember noe med flere av dere? Det begynner i hvert fall å krible i magen min med tanke på at julaften er her om under en uke. Denne tiden av året er jo helt fantastisk. Som jeg elsker julen! 

Over til adventskalenderen. 
Forrige ukes vinner ble Silje. Hipp hurra! Jeg har sendt deg mail. Håper du får gleden av klokken.


I dagens fjerde adventskalender, kan du vinne en herlig pakke med diverse godsaker og supermat. Kakaomasse, kakaosmør, himalayasalt (så kan du lage din egne knall gode sjokolade – se oppskrifter her), raw og crispy snack og supergrøt. 
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen navnet ditt under. Husk epost adressen din! 
Vinneren trekkes på torsdag. 

Vinneren er trukket og kontaktet. Gratulerer Marianne!

Nå skal jeg lade opp til et par dager til med skole og jobb. Jeg har nemlig ikke ferie helt enda. Ha en fortsatt fin adventssøndag :grin:

Kristine ♥ 

149 kommentarer

Siste innlegg