ETTER TRENING

SAMSUNG CSCDagens treningsøkt ble en lett og deilig løpetur i det fri. Jeg koste meg i skogen med solen som skinte og fuglene som kvitret. Helt herlig, skal jeg si deg! Etter trening slang jeg sammen dette enkle måltidet. Grove brødskiver, en toppet med Barbells proteinpudding og smeltet sukrinsjokolade, og en med gresk yoghurt og jordbærsyltetøy, samt frukt, en proteinbar og Nocco

SAMSUNG CSCJeg hører ofte folk si at de ikke kan spise brød. Det inneholder masse karbohydrater og gluten, det gjør det tykk, det øker blodsukkeret, det er ikke næringsrikt…. Ja, listen er lang. Likevel er det slik at en matvare i seg selv ikke er usunn eller farlig. Les mer om det her. Det som kan være lurt å tenke på når du spiser brød, er hvilket brød du spiser. En grovt og godt brød bidrar med en rekke viktige vitaminer og mineraler, blant annet B-vitaminer, jern og sink. I tillegg inneholder det en god mengde fiber som blant annet bedrer fordøyelsen og gir bedre metthetsfølelse. Noen grove skiver i løpet av en dag, gjør deg langt fra tykk og kan gjerne være en del av et sunt og variert kosthold. 

Nå skal jeg snu nesen hjemover igjen etter et par fridager. Imorgen er det tilbake til studier og jobb.
Håper mandagen din har vært bra :grin: 

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg