PAKKET OG KLAR

 God søndag morgen dere ♥ Da er jeg pakket og klar, og skal hvert øyeblikk komme meg avgårde til flyplassen. Turen går til Kambodsja og Thailand hvor jeg skal backpacke frem til 15 august. Som jeg gleder meg! Jeg har aldri backpacket før og for å være ærlig, vet jeg ikke hva som venter meg. Sekken er pakket med en haug av de klassiske tingene som undertøy, bikini, klær og sminke. I tillegg har jeg pakket med meg et par ting for en litt mer sporty og sunn reise. 

Treningsstrikk
Jeg har med meg både to mini booty builder band og et vanlig fitnessband. Disse to tingene gjør det kjempe enkelt å ta seg en rask og effektiv styrkeøkt uansett hvor jeg måtte befinne meg.  

Barebells proteinpudding 
Jeg aner ikke hvordan det blir med mat der nede eller om det blir lenge mellom måltider. Proteinpuddingene trenger ikke oppbevares kaldt og er derfor perfekt å ha i sekken. Da har jeg noe proteinrikt og godt tilgjengelig om jeg skulle trenge det. 

Sjokoladeproteinpulver
Dere vet jo at jeg elsker proteinkaffen min. Den må jeg ha så og si hver dag! Derfor har jeg pakket med en pose sjokoladeprotein så jeg kan lage meg en proteinkaffe i ny og ne om jeg ønsker det. 

Vitaminer
Omega3, multivitamin og probotika er de tre tingene jeg tar hver eneste dag. Probotika er livsnødvendig for meg, ettersom jeg har irritabel tarm. Det gjør virkelig underverker for min fordøyelse. Jeg tar mulitivitamin for å sørge for at jeg får i meg alle vitaminer og mineraler som jeg trenger, og omega3 fordi jeg ikke er så flink til å spise fet fisk. 

Treningssko
Mine er fra Saucony. Disse er riktige for meg og mitt løpesteg. Jeg vil anbefale alle å få tilpasset riktig sko til dine føtter og dine løpssteg. Gode sko er kjempe viktig. Treningssko vet jeg at jeg får brukt mye når jeg trasker rundt i Asia. 

Øreklokker
Jeg tror dere alle vet at jeg bruker Miiego øreklokkene mine ekstremt mye. De er selvfølgelig med på turen og kommer til å bli brukt både til musikk og podcaster. 

  Bloggen kommer til å bli oppdatert selv om jeg er borte de neste ukene. Det blir en blanding av reisebilder, oppskrifter jeg har spart på, og tips og råd. 
Vi snakkes :grin: Ha en fin søndag så lenge!

Kristine ♥

22 kommentarer

Siste innlegg