BRUNSJ I SOLEN

For en fantastisk søndag! Strålende sol, femten grader og skyfri himmel!
Jeg møtte en av mine bestevenninner og tok en deilig brunsj i solen. Vi laget vafler som vi nøt på verandaen sammen med noen kopper kaffe og en stor fruktsalat. 

Vafler toppet med fruktsalat er fantastisk godt. Det er noe med det friske og søte fra frukten, som gjør seg utmerket til vafler. ​
Vaflene laget vi av egg, havregryn, cottage cheese, litt vaniljeproteinpulver, melk, bakepulver og en liten klype salt. Røren ble laget på slump, så jeg har dessverre ingen eksakt oppskrift. Om du vil ha en skikkelig god vaffeloppskrift, kan jeg anbefale denne
I fruktsalaten har vi ananas, eple, pære, appelsin og bringebær. 

I over tre timer satt vi på verandaen, pratet, lo og bare nøt livet. Det er søndagsformiddagen på sitt beste! Dagens brunsj i solen har virkelig gitt meg en forsmak på sommeren. Jeg krysser fingrene på flere slike dager fremover!
Håper du har hatt tid til å nyte solen i dag. Ha en fortsatt god søndagskveld. Lad opp til en ny uke! 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Både sjokolade sconesene og vaflene med fruktsalat ser helt nydelig ut 🙂 Ønsker deg en strålende fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg