DAGENS ØKT OG ETTER TRENING

God fredag og god helg dere. Jeg synes det er så fantastisk å våkne opp til strålende sol! Det gjør virkelig noe med humøret og energien.

Jeg hadde en god økt tidligere i dag. Tiden var litt knapp, så jeg valgte å supersette øvelsene jeg gjorde. Denne fullkroppsøkten tok meg rett over 30 minutter. Om du er effektiv når du er på trening, skal det ikke mye tid til for å ha en god økt.

Dagens økt så slik ut
Knebøy
4 sett * 8 repetisjoner
i supersett med
Chins
4 sett * 10- 8 repetisjoner
Utfall
3 sett * 8 repetisjoner
i supersett med
Skulderpress
3 sett * 8 repetisjoner
Pull through
3 sett * 12 repetisjoner
i supersett med
Facepull
3 sett * 12 repetisjoner

SONY DSC

Etter trening slang jeg sammen denne deilige miksen. En Barbells proteinpudding som jeg toppet med blåbær, jordbær og proteinbarbiter. Så godt og så enkelt. Nesten som dessert etter trening!

SONY DSC

Nå er jeg på vei til hyttetur. Helgen kommer til å bestå av mye bachelor skriving med innslag av noe vennehygge. Håper du nyter fredag og en klar for en finfin helg!

Kristine ♥ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg