LØPETUR UTE

Jeg kom akkurat hjem fra en deilig løpetur ute. Nå glinser hele meg av svette!
Klokken var bare seks da jeg våknet i morges. Ettersom jeg ikke skulle på jobb før halv ni, tok jeg meg god tid til å drikke kaffe og svare mail. Jeg ble fort rastløs og bestemte meg for å ta en løpetur. Akkurat nå er det ganske kjølig og perfekt løpetemperatur i mine øyne. Jeg satte på spillelisten min, tok på meg joggeskoene og løp i vei. Om jeg skal være helt ærlig, må jeg si at de første tjue minuttene ikke var særlig behagelige! Føttene var tunge ville rett og slett ikke ordentlig igang. Vips, føltes det stikk motsatt! Alltid når jeg løper føler jeg at det skjer noe magisk etter femten – tjue minutter. Da slår endorfinene og løpegleden inn, og det føles plutselig enkelt og moro å løpe. Resten av turen storkoste jeg meg! 

Nå er frokosten fortært og jeg skal la svetten renne fra seg et par minutter til. Deretter bærer det i dusjen og avgårde på jobb. Håper du får en riktig så god lørdag. Gjør noe i dag som gir deg glede og energi :razz:

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Så tiden din på instastory. Det er rått da. Du burde konkurrere I løping egentlig. Tror du kunne gjort det bra :-):-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg