MIN TRENING UKE 41

Treningen min ser forskjellig ut fra uke til uke. Denne uken her, føler jeg har vært en ordentlig god treninguke! Jeg har følt meg sterk og energisk, og virkelig kost meg på trening. Det er så morsomt! Min trening i uke 41, så slik ut. 

Mandag
Styrketrening på hele kroppen. 
-Knebøy 
4 sett * 6 repetisjoner
supersett med
-Chins med ekstra vekt
4 sett * 6 repetisjoner
 – Hip thrust
4 sett * 8 repetisjoner
supersett med
– Bredt nedtrekk 
4 sett * 8 repetisjoner
– Utfall
3 sett * 8 repetisjoner
supersett med 
– Dips 
3 sett * 10 repetisjoner

Tirsdag
Styrketrening på hele kroppen.
– Markløft
4 jobbsett x 3 repetisjoner
– Pull ups
3 sett * maks antall repetisjoner
– Benkpress
3 sett * 10 repetisjoner
– Hip thrust
3 sett * 10 repetisjoner

– Stående skulderpress
3 sett * 10 repetisjoner
– Kick back i kabel
3 sett * 12 repetisjoner

Onsdag
En rask styrkeøkt på underkroppen.
– Eksentriske bulgarske utfall
3 sett * 8 repetisjoner
 – Bred benpress
3 sett * 10 
repetisjoner
– Leg extension
3 sett * 10 
repetisjoner
supersett med
– Leg curl
3 sett * 10 repetisjoner

Torsdag
En rask styrkeøkt på overkroppen.
 -Muscle ups teknikk
– Chins med vekt
3 sett * 7 repetisjoner
supersett med
– Dips med vekt
3 sett * repetisjoner
– Rovariant i kabel
3 sett * 10 repetisjoner

supersett med
– Sidehev
3 sett * 12 repetisjoner
– Face pulls 
2 sett * 12 repetisjoner

Fredag
Restitusjonsdag.
15 minutter gange på møllen med stigning + cirka 30 minutter stretching og rulling på foam roller.

Lørdag
Styrketrening på hele kroppen.
-Frontbøy
 4 sett * 4 repetisjoner
– T-bar roing
3 sett * 8 repetisjoner
– Utfall med fremre ben på steppkasse
3 sett * 8 repetisjoner
– Nedtrekk med håndtak
3 sett * 8 repetisjoner

– Dips 
3 sett * 10 
repetisjoner
– Ettbens revers hyper
2 sett * 12 repetisjoner

Søndag
Hvile

Det var min trening denne uken. Nå skal resten av søndagen brukes til kontorarbeid. Søndag er nemlig check in for de fleste av mine online pt-kunder. Da blir det noen timer på pcen med rapport-lesing og justeringer. Det er arbeid jeg synes er kjempe givende, så jeg synes det er helt greit å bruke søndagen på det! Lad opp til en ny uke dere :grin:

Kristine 

7 kommentarer
    1. Line:
      Nei, det er ikke fysisk mulig. Da ville man jo løftet et tonn innen livet er omme 🙂 Progresjon over tid er det som gjelder.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg