OKTOBER’S

Først og fremst må jeg bare si tusen hjertelig takk for alle tilbakemeldingene jeg har fått etter at jeg publiserte Fitness Gjort Enkelt i går. Herlighet dere er gode ♥ Jeg skal ærlig innrømme at det er litt små skummelt å gå ut på YouTube. Filmene er jo så og si uredigerte, men jeg har fått så mange tilbakemeldinger og setter virkelig pris på det. Og hjertelig takk for tips til hva dere vil at vi skal ta opp. Nå har vi mye å snakke om fremover. Jeg gleder meg til å vise dere en ny episode på søndag.
Over til noe annet. Her kommer en oppsummering av oktober.

Oktober’s beste uke
Jeg hadde en herlig uke i Malaga. En uke helt for meg selv med god mat, sol, strand, avslapping og litt trening. Som jeg storkoste meg der altså!

Oktober’s treningstips
Jeg tok et lite oppgjør med såkalte “fancy” treningsøvelser i innlegget trening som gir resultater. Ønsker du å bygge muskler, få en fastere og strammere kropp, er det ikke disse fancye øvelser som gjelder. Da må du legge fokus på tunge baseøvelser. Jeg gav dere en også en god innføring i bulgarske utfall. Min ultimate elsk / hat øvelse! Og dere fikk en morsom sirkeløkt.

Oktober’s favoritt bakst
Snickersbollene. Uten tvil. Disse er magisk gode! Jeg må også trekke frem brownie med karamellbiter. En kakeoppskrift som er utrolig god og som vil falle i smak hos liten og stor. Ja, denne måneden tror jeg at jeg har to favoritter når det kommer til bakst!

Oktober’s hyggeligste kveld
Jeg avsluttet jobben min i klesbutikken og hadde en ordentlig koselig kveld med jentene herfra. Kjolen kom på, champagnen ble funnet frem og god stemning stod på menyen. En skikkelig god kveld. Jeg gav dere også noen tips til serier du kan se i høstmørket om du vil ha en hyggekveld inne med TVen.

Oktober’s favoritt oppskrift hos dere
Den proteinrike sjokoladekakedeigen har jeg fått flere snaps av at dere har laget. Tusen takk! Det gjelder virkelig et blogghjerte!

Min trening i oktober
Jeg delte en treningsuke med dere. Dette var en veldig god treningsuke og de fleste andre ukene har ikke sett slik ut. Når jeg var på ferie, ble det bare et par økter. Ellers denne måneden, har det knapt blitt noe kondisjonstrening. Jeg har hatt en kondis-økt! Jeg må nok kanskje innføre noen intervaller igjen snart!

Oktober’s mest likte innlegg
Innlegget gjør disse to tingene for mer energi og bedre humør har jeg fått mange tilbakemeldinger på. Jeg håper flere av dere har innført disse tingene. Det er to enkle tips, som ikke tar mye tid, men som gjør hverdagen mye nedre.

Oktober’s beste middag
Marokkansk taco er vinneren for min del. Rett og slett fordi jeg digger taco og denne varianten var veldig god. Ettersom det er høst og fortsatt er mye gode rotgrønnsaker i butikkene, må jeg også skryte av middagen kyllingfilet med ovnsbakte rotgrønnsaker og epletzatziki.

Oktober’s mest spilte sang
Det her er faktisk litt flaut. Oktober’s mest spilte sang er nemlig Dangerous av Da buzz. Jeg har fått helt dilla på denne sangen! Jeg tror det er fordi den gir meg så mange gode minner fra nitt tallet. Jeg blir bare glad av den sangen her!


Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg