DISSE PRODUKTENE BESTILLER JEG IGJEN OG IGJEN

                                                                                                                                                                                              Inneholder add-linker

Hei denne tirsdagen. I dag tenkte jeg å dele mine favoritt ting fra GymGrossisten. Dette er et nettstedet jeg stadig bestiller fra og det er en rekke produkter jeg bestiller igjen og igjen. Og så er det naturligs en del ting jeg bare bestiller en gang, fordi jeg ikke var spesielt fan av det. Disse tingene derimot, har jeg alle bestilt minimum tre ganger, noen av produktene har jeg bestilt enda flere ganger, og dette er produkter jeg virkelig kan gå god for.

Peanøttsmør
Dere vet at jeg elsker dette peanøttsmøret. Jeg har nevnt det en trillion ganger her på bloggen. Et peanøttsmør som er økologisk og helt uten tilsetningsstoffer med perfekt konsistens og smak. Jeg bruker det i alt fra bakt, i smoothie, eller sop topping på grøt, iskrem, knekkebrød, osv. Jeg har tipset om dette til både venner og dere. Alle som prøver dette peanøttsmøret, blir frelst!

Kokosolje
Dette produktet er det jeg bestiller mest fra GymGrossisen. Kokosolje bruker jeg hver eneste dag. Kokosolje er den perfekte oljen. Dette er et super sunt fett som tåler høy temperatur. Det gjør at kokosolje egner seg godt til steking eller ovnsbaking. Husk at du ikke skal steke eller varme opp oljer som olivenolje da de kan harskne og bli til transfett når de utsettes for høy temperatur. I tillegg kan kokosolje brukes til så enormt mye. Jeg bruker oljen blant annet som sminkefjerner, hårkur og hudkrem. Et must have hos alle! 

RXbaren
Denne i sjokolade og havsalt er magisk god! Dette er stort sett den eneste proteinbar jeg spiser for tiden. Og det er den eneste proteinbaren magen min tåler. Ikke bare er denne proteinbaren veldig god, det er også den eneste proteinbaren jeg har funnet på det norske markedet som har et bra næringsinnhold. Den inneholder kun naturlige ingredienser. Ingen fargestoffer, kunstige tilsetningsstoffer eller lignende. Dette er proteinbaren for alle som bryr seg om hva de putter i munnen. 

Tahini
Som peanøttsmøret er dette også et elsket produkt fra min side. Dette tahinismøret er av høy kvalitet med god smak. Super godt på japansk søtpotet eller som base i dressinger og i hummus. 

Ghee
Jeg elsker ghee! Når jeg steker mat, enten det er pannekaker, wok eller kjøtt, steker jeg alltid maten min i ghee, kokosolje eller smør fra Rørosmeieriet. Ghee minner litt om smør i smak og er etter min mening det beste å steke grønnsaker og kjøtt i. Ghee er smør uten laktose og kan derfor også brukes av de som har laktoseintoleranse. 

Glutenfrie havregryn og havremel
Veldig gode, økologisk og glutenfrie havregryn og havremel. Jeg bruker det ukentlig i alt fra baking til grøt. En gjenganger!

Vaniljepulver
Vaniljepulver bruker jeg daglig i alt fra kaffen, isteen, i havregrøten eller når jeg baker. Dette er et helt naturlig produkt med frø fra vaniljestang. Det smaker så godt. Ofte synes jeg det er unødvendig med søtning i for eksempel havregrøten når jeg bruker vaniljepulver.

Kalk
Mush have i treningsbaggen. Kalk må jeg ha til alle tunge løft eller til pull ups så jeg får bedre grep. Denne flytende varianten har god holdbarhet, er enkel å påføre og griser ikke. 

Tannkrem
Tannkrem uten flour og skadelige kjemikalier.  Jeg er blitt mer og mer opptatt av at ting jeg putter i kroppen min og har på huden min skal være nok så naturlig og ikke inneholde masse skadelige menneskeskapte kjemikalirer. Tannkrem er blant de tingene jeg har byttet ut. Denne salt-tannkremen er en av mine favorittannkremer. Den rengjør godt og er bra for både tennene og helsen!

Skin food
Denne har jeg skrevet om flere ganger tidligere. Skin Food er en prisvinner fra Welda som er superpopulær verden over. En ren og naturlig krem som er nok så fet og kan brukes til det meste. Selv bruker jeg den mest på tørre hudområder, på hendene eller om kropp / ansikt trenger ekstra fukt en dag. Den er også perfekt som after sun, på sår eller brannskader. 

Calendula body lotion
En lett bodylotion som ikke inneholder kjemikalier. Som dere vet, og som jeg har skrevet om blant annet her, er jeg blitt mer og mer opptatt av at hudpleieproduktene jeg bruker skal være mer naturlige og uten alle mulige tilsetningsstoffer og kjemikalier. Vi får i oss alt for mange kjemikalier i dag. Huden er vårt største organ, derfor vil jeg gi huden min det beste og unngå skadelige tilsetningsstoffer så godt det lar seg gjøre. Dette er tredje flaksen jeg har med denne kremen. Denne kroppskremen er laget for barn,  trekker raskt inn i huden og etterlater den myk og god. En krem jeg bruker så og si daglig.  

Omega3
Omega3 er et kosttilskudd jeg anbefaler alle, med mindre man spiser fet fisk ofte. Det er dessverre veldig mange dårlige omega3 produkter på markedet, hvor inneholder ofte er dårlig,  fordi de inneholder tilsetningsstoffer og tungmetaller, og det er en fare for at omega3 tablettene oksiderer.  Derfor er det ekstremt viktig å velge et omega3 produkt med god kvalitet hvor du sjekker at det er testet av en tredjepart. Pouri er det eneste produktet på det norske markedet jeg har funnet med høy kvalitet. Dette er en ren høykvailitetsomega3 laget av ansjos. Ansjos er en liten fisk og småfisk har mindre innhold av miljøgifter. I tillegg har omega3 tablettene et høyt innhold av EPA og DHA som er de omega3 fettsyrene vi vil ha. Omega3 tilskuddet er også testet av en tredje part og består ene og alene av naturlige ingredienser og høy kvalitet.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg