FERIEVIBBER OG GOOD VIBES

Inneholder add-linker

Hei og god lørdagskveld dere ♥  Nå har jeg akkurat spist en god grillmiddag, sitter å nipper på vinglasset mitt og lader opp til en runde kortspill. Denne ferieuken har vært så utrolig etterlengtet! Jeg er en person som sier litt for mye ja og de siste ukene har jeg kjent på både på arbeidsmotivasjonen og energien, at jeg har jobbet litt mer enn jeg burde. De siste dagene før ferie, telte jeg nærmest sekunder til ferie og fri! Selv om en uke er litt i korteste laget, har jeg fått senket skuldrene og kommet inn i hvile-modus. Denne har bestått av ferievibber og good vibes.

Forrige fredag laget jeg middag for to venninner som var på besøk fra Trondheim. Først tok vi oss en liten treningsøkt ute og deretter laget vi mat, drakk god drikke, lo og koste oss. Det var en skikkelig bra kveld.

På søndagen bar det ut på skogstur. Ila ferieuken min har jeg gått flere turer på Krokskogen, deriblant Kleiva og Kongens utsikt. Det er masse flotte turmuligheter her. Både korte og lengre. Vil du reise 40 minutter fra Oslo, anbefaler jeg å ta turen hit.

Jeg har spist alt for mange proteinbarer av Barebells vegan Salty Peanut. Jeg bestilte hjem en hel ekse som kom på mandag. Tidligere i dag tok jeg den siste baren! Disse falt i smak hos meg.

Jeg fikk lurt inn et par crossfitøkter før jeg dro på hytten. Mandag og tirsdag var jeg på crossfit. Jeg bare elsker denne treningsformen og er så glad for at jeg endelig turte å melde meg inn! Og som du ser av bildet, blir jeg rimelig svett ila økten. Det renner av meg! Her har jeg på meg High neck tank topp. Den toppen har jeg forøvrig også i hvit.

Torsdag dro jeg på hytten. Her har jeg slappet av, kost meg i solen – været har jo vært helt fantastisk, spilt spill, lest bøker og rett og slett hatt skikkelig hvilepuls. Bildet over er fra verandakos med med et godt glass vin og joggedress. Jeg elsker dette settet fra IcanIwill. Jeg har vist det til dere tidligere. Chill out hoodie og Chill out sweatpants. Shortsen, chill out shorts, har jeg også, men den var så godt brukt at den ble igjen hjemme i skittentøyskurven!

I går laget jeg en helt fantastisk god middag, nemmelig biff fajitas. Jeg marinerte hele biffstykker i tacokrydder og grillet dem, før jeg så skar biffstykkene i skiver. Skivene serverte jeg med tortillalefser, tortilla chips, avokado, lime, rømme, salat og en hjemmelaget salsa av maiskorn og bønner. Mmmm… Det skal lages igjen.

I dag ble det nok en grillmiddag. Ikke like fancy som i går, men den var likevel god. Det ble grillet hvalbiff, grillede grønnsaker; maiskolber, paprika og sopp, grillede poteter og en rømmedressing.

På mandag begynner jeg på jobb igjen. Det er med litt blandet følelser. En del av meg skulle gjerne hatt litt lenger ferie, for en uke er faktisk litt for kort. Den andre delen av meg synes også det skal bli litt deilig med hverdag og rutiner. Jeg er og forblir et hverdagsmenneske. Men aller først skal jeg nyte siste rest av ferien. God lørdagskveld dere! Nyt dagene, hva enn du gjør – gjør noe som gir deg glede!