GÅTURER OG SMÅ GLEDER

                                                                                                                                                                                          Inneholder add-linker

Fy søren så enormt jeg setter pris på å kunne gå små gåturer! Tenk at for bare to og en halv uke siden løp jeg bokstavelig talt rundt, løftet to ganger min egen kroppsvekt i markløft, gjorde alt på egenhånd og var høyt og lavt på samme tid. Så kom den akutte magesmerten, les mer her, jeg har hatt flere operasjoner og fått livet snudd opp ned. Nå blir jeg utmattet av en liten gåtur på 20 minutter, jeg klarer ikke å støvsuge mitt eget gulv, og jeg kan ikke løfte noe som veier mer enn hva en melkekartong! Jeg må faktisk klype meg selv i armen. Noen ganger tenker jeg at dette er bare en rar drøm. Men slik er det altså ikke. 

En ting jeg absolutt har merket etter operasjonene, er hvor mye mer jeg setter pris på de små tingene. Jeg ser små gleder overalt og kan stoppe opp å smile av de minste ting. For meg er det virkelig helt magisk at jeg i dag har tatt meg en gåtur i Oslo’s gater. Det klarte jeg ikke for en uke siden! 

Er det ikke nettopp disse små gledene som gjør oss lykkelige? Det å kunne klare å se litt magi og de magiske tingene i hverdagen. Jeg tror i hvert fall det! Det er noe med å stoppe opp og bare nyte det som er her og nå. For jeg er helt sikker på at du har opplevd noe fint i dag! Enten det har vært at solen skinte, en fremmed smilte til deg, at du spiste en god middag, kanskje fikk du en deilig følelse når du var ferdig med dagens treningsøkt eller at kjæresten gav deg et ekstra godt kyss. Det er små gleder. Små gleder du ikke må glemme å sette pris på.

Jeg kjenner som sagt på de små gledene mer enn noen gang. Gleden av å kunne gå en tur, selv om det bare er tjue minutter. Gleden av at solen skinte i dag. Jeg stoppet faktisk opp flere ganger da jeg var ute, bare myste opp mot solen og nøt. Gleden over å endelig ha lyst på Nocco igjen. Som jeg har savnet den smaken! Gleden da jeg skiftet bandasje på sårene på magen. Sakte men sikkert gror det. Gleden av at en kollega kom å hjalp meg med å handle matvarer. Herlighet så heldig jeg er som har slike mennesker i livet mitt. Slik kan jeg fortsette. Dagen har egentlig vært fylt med ganske så mange små gleder.

Jeg har på meg Rockaway tights, Adidas sko, Breeze sportsbh, Activity genser, og Noccoen i hånden.
Fun fackt; jeg har faktisk ikke drukket Nocco siden før første operasjon, altså 31.12.19. Jeg er jo egentlig Nocco avhengig, men det har ikke fristet i det hele tatt før i dag. I dag derimot, måtte jeg ha en boks! Å som jeg har savnet den smaken!

Livet er skjørt dere. Sett pris på det som er her og nå, nyt de små gledene og smil så mye som mulig!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Beate
      Utfordringer eller ikke, så er det jo disse små gledene som utgjør livet! Super bra at du faktisk klarer å se dem 🙂
      God helg og god klem til deg Beate <3

    2. SÅ sant, Kristine! Jeg lever for alle de små tingene hver dag, da jeg har litt ekstra utfordringer i livet… Jeg lever for trening, familie og små ting i hverdagen! SÅ bra at du nå kan gå deg en tur! Hærlig! God bedring videre, fine deg! Klem!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg