HVERDAG IGJEN OG Å GLEDE SEG OVER HVER DAG

Riktig god onsdagsmorgen! Er det flere som er tilbake til hverdag og rutiner igjen? For min del, var hverdagen tilbake på mandag da jeg hadde første dag tilbake i jobb etter juleferien, men for de aller fleste er hverdagen tilbake først i dag.

For meg betyr hverdag igjen, at det er tilbake til planlegging og to do lister. Jeg liker å ha oversikt og da er planlegging alfa omega. Like før nyttår bestilte jeg meg en ny almanakk, som jeg viste dere her. Hverdagen blir mye enklere om jeg har god oversikt. I år har jeg lyst til å bruke almanakken til mer enn bare jobb, avtaler og andre plikter. I år vil jeg også skrive inn noen gode ord.

Hver dag skal jeg notere meg et lite hyggelig sitat eller skrive ned et par ord om hva jeg er takknemlig for akkurat i dag. Det er så viktig å glede seg over hver dag og finne små unike øyeblikkene og tingene ved dagene som går. For det er tross alt disse dagene som er livet! Kanskje det er noe flere burde gjøre? Jeg tror i hvert fall at vi alle burde være flinkere til å sette pris på hverdagen.

Jeg håper du har en fin overgang fra ferie til det å være tilbake til hverdag igjen. Og om du er blant de heldige som fortsatt har juleferie, nyt det. For hverdagen kommer tidsnok! 
Ha en fin fin onsdag. 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Hei du og takk for hyggelige ord 🙂 Den fikk jeg av mammaen min rett før hun døde, så jeg vet dessverre ikke hvor den er fra. Beklager <3

    2. Hei! Jeg elsker bloggen din!! Stor inspirasjon på alle områder! Takk💛💛 men et spørsmål, evighets:inspirasjons kalenderen din, hvilken har du? Kan du legge ut link Tim hvilken? Finnes mange nesten like på inspirasjon.no! ! Liker din så godt. Klem fra meg

    3. Det var en fin ting å gjøre. Tenker kanskje jeg skal begynne å gjøre det samme. På den måten minner jeg meg selv på å være positiv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg