I DAG

                                                                                                                                                                                    Inneholder annonselinker

I dag startet jeg dagen med en treningsøkt før jobb. Ja, jeg trente faktisk hjemme! Selv om treningssenteret har åpnet her jeg bor, kommer jeg til å fortsette med hjemmetrening i ny og ne. Slik som i dag. Det er deilig å kunne ta seg en rask styrkeøkt før jobb.

I dag bestod treningsantrekket av Rockaway tights, Gym bh, Empowering topp og ullsokker. Ullsokker er blitt et must til hjemmetreningen! Jeg synes ryggen på denne IcanIwill toppen er så fin. Jeg liker knytedetaljene og den åpne ryggen. Ekstra fint synes jeg det da blir med en bh som har kryssrygg, slik som Gym bhen

I dag er jeg takknemlig for at jeg har en frisk og funksjonell kropp som kan trene. Det tenkte jeg ide vekkerklokken ringte i morges og jeg viste at jeg hadde planlagt en morgenøkt. Det er en gave å ha en kropp som kan være i aktivitet og jeg (og også du) er heldig som kan ta vare på helsen, være i bevegelse og forhåpentligvis være sprek i mange, mange år.

I dag varte dagens hjemmeøkt i nøyaktige 28 minutter. Jeg startet med å gjøre 2 sett med knebøy og push ups med egen kroppsvekt, før jeg så gjorde 4 sett med bulgarske utfall med kettlebell, i supersett med hip thrust med kettlebell. Deretter 4 sett med stående roing med kettlebell, i supersett med skulderpress med kettlebell. Jeg avsuttet økten med 2 sett planken

I dag hadde jeg en deilig lunsjboks bestående av salatgrønnsaker, quinoa, laks, egg og ett par spiseskeer lever. Ettersom jeg kokte masse egg og quinoa, og stekte opp masse laks i går, tok det meg bare 2 minutter å lage denne matpakken her i dag morges. Nydelig!

I dag smilte jeg bredt da jeg gikk ut av sykehuset i ettermiddag og arbeidsdagen var over. Klokken var halv fire og solen strålte. Ettersom jeg hadde vært inne hele dagen, hadde jeg ikke sett solen i det hele tatt, og solstrålene blendet meg. Det var så deilig å bare føle solen mot huden. Sol gjør meg virkelig glad!

I dag begynte jeg å lese boken Tenk som en munk av Jay Shetty . Dette er en bok jeg har hørt utrolig mye bra om, som både skal være en lettlest bok, men også en boks som forklarer godt og gir enkle verktøy og øvelser for en bedre hverdag og et lettere sinn. Jeg gleder meg til å lese videre i den. 

I dag bestod lese snackset av Surf Kambuncha, 1 barbells Holiday puffs proteinbar, dadler og cashewnøtter. Jeg har virkelig lagt min elsk på Holiday puffs. Det er og forblir min nye favoritt proteinbar!

I dag ble middagen lompepizza. Jeg hadde rester fra helgen som trengte å bli brukt. Da er det perfekt å lage lompepizza. Tacokjøtt restene, blåmuggostrestene og den slappe paprikaen, gjorde seg bra på pizzaen. Vil du forresten ha skikkelig sprø lomper, anbefaler jeg dette trikset. 

I dag har jeg ingen planer for kvelden. Nå skal jeg oppdatere noen ukesrapporter og logger for mine online coaching kunder, ellers er jeg fri. Kanskje jeg skal lese mer i Tenk som en munk boken? 

Håper du har hatt en fin start på uken.

 

Kristine  ♥

7 kommentarer
    1. Anonym
      Tenker du da på å bare se mer av dagen min?
      Lever smaker i grunn kjøtt med en liten bismak. Med godt krydder eller sammen med noe annet, smaker det godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg