JEG HAR KJØPT DRØMMELEILIGHETEN

                                                                                                                                                                                               Inneholder add-linker

Dere, i dag er jeg så glad at jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal si. Jeg har nemlig kjøpt drømmeleilighet!

Så fornøyd! Jeg har på meg Mini hoops øredobber HER, Double pendent halskjede HER, Nimble tights HER, Nimble sportsbh HER og Seamless genser HER.

Det siste året har jeg lett etter leilighet. Bosituasjonen min nå er alt annet enn ideell, men det har fungert for en kortere periode. Nå hadde jeg begynte å miste motet og hadde egentlig funnet meg i det at jeg trolig ikke kunne bo der jeg ønsker å bo, som er omtrent midt i Sandvika. Der tok jeg feil. I dag har jeg kapret drømmeleiligheten! Herlighet, jeg kan fortsatt ikke tro det! Jeg var på visning torsdag og kjente med en gang at dette er min leilighet. Her vil jeg bo. Den har alt jeg kunne ønske meg, nydelig balkong med sol hele dagen, god planløsning, god plass, osv.  I går formiddag vant jeg budrunden. Det er virkelig helt surrealistisk!

Som dere vet har de siste månedene, ja, hele 2020, vært nok så tøft for meg. Jeg venter fortsatt på svar fra sykehuset om hva vevet / kulene i meg er, samt om jeg skal opereres igjen eller ikke. Den siste uken har jeg virkelig grublet mye og slitt med negative tanker. Selv om det er en klisjé, sitter jeg nå med følelsen av at alt ordner seg og at alt går bra. Det at jeg kapret drømmeleiligheten, er på et måte et tegn på at ting snur og nå går det min vei. Det er i hvert fall det jeg sterkt håper! 

I skrivende stund sitter jeg med verdens største smil og en bolle som jeg bakte i går. Oppskriften finner du her. Solen skinner og livet føles ganske så bra! Hvert øyeblikk skal jeg komme meg avgårde på en treningsavtale med en venninne. Så skal jeg traske Oslo rundt og titte i antikvitetsforretninger. Jeg flytter om bare 15 dager (!!!), og det er en del som skal fikses før den tid. Har du noen kule interiørbutikker å anbefale? I så fall tar jeg dem gledelig imot. 
Jeg ønsker deg en nydelig lørdag!

 

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Beate
      Nei, jeg er så enig. Akkurat nå jeg trengte en slik opptur. Og heldigvis har jeg snille folk rundt meg som kan løfte de tungene møblene jeg har slik at jeg kan flytte. Er jo begrenset hva jeg kan gjøre selv. Nei, det føles så deilig altså! Tusen takk 🙂 Håper du har en fin helg Beate og nyter solskinnet.
      God klem <3

    2. Cathrine
      Tusen hjertelig takk. Jeg ønsker ikke å dele finn anonsen, da jeg ikke ønsker at adressen min kommer ut. Om du googler meg nå, kommer nemlig feil adresse opp, og slik ønsker jeg det skal være. Ønsker ikke ha en offentlig adresse. Men jeg kommer til å dele bilder fra leiligheten etterhvert 🙂
      Pusene kommer nok til å komme jevnlig på besøk ja 😀 Gleder meg!

    3. For en gladmelding. Vel fortjent Kristine. Du trenger en opptur nå. Håper alt snur for deg. Klem <3

    4. Gratulerer! Dette har du virkelig fortjent, du som står på og jobber så hardt. Har du lyst å dele Finn annonsen så vi kan få en liten titt på leiligheten (forstår dersom du ikke ønsker dette altså, men hadde vært kjekt). Blir pusene dine endelig med på flyttelasset nå som du får bedre plass?

    5. Ojjjj! Oh, happy day! Gratulerer sååå mye!!!😁 kunne nok ikke kommet på et bedre tidspunkt kanskje?! Håper som du sier, at det forhåpentligvis snues til det bedre nå! Hærlig, Kristine! Håper du feirer litt nå! God klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg