KLAR FOR MANDAG

Riktig god mandags morgen sprekiser ♥ Håper helgen har vært bra! Nå mandagen her igjen og for min del er hverdagen tilbake for fult. Ja, det har vært kjempe deilig med noen dager på fjellet. Litt skuffende var det at kneet mitt absolutt ikke taklet fjellturer. Jeg har som du muligens har fått med deg, en liten menisk skade. Jeg hadde håpet på at den hadde grodd såpass at jeg kunne traske litt i fjellet, men der tok jeg dessverre feil. Det ble en fjelltur. Resten av dagene har jeg brukt på å late meg, ligge i solen, lese bøker og slappe av. Nå kjenner jeg at jeg er klar for å komme meg tilbake til jobb og hverdag igjen.

Denne mandagen vil jeg at du setter deg et mål for uken. Uansett om du har ferie eller om du har full arbeidsuke. Sett deg ett lite mål. Kanskje skal du prøve deg på en ny pers på trening. Eller bestemme deg for å si to pene ting til deg selv hver dag. Smile til en fremmed. Legge deg litt tidligere. Lese litt mer i den boken du har planlagt å lese en evighet. Ringe en venninne du ikke har snakket med på en sund. Eller noe helt annet. Det trenger ikke være noe stort, men sørg for at du setter deg et lite mål som gjør at hverdagen din blir litt bedre.

For min del har jeg satt meg et mål om å senke skuldrene og stoppe opp litt mer. Som jeg skrev på torsdag, har jeg fokusert på å bare være denne ferien. Det skal jeg fortsette med. Jeg vet at jeg lett kan la meg stresse når hverdagen blir hektisk. Jeg vil fortsette å fokusere på å være mer tilstedet her og nå. Jeg ønsker rett og slett å bli flinkere til å nyte tiden og alle de fine øyeblikkene jeg møter hver dag. Det er mitt mål denne uken.

Nå skal jeg komme meg avgårde på trening. Jeg er som du skjønner, mega klar for mandag og startet uken best mulig! Håper du får en helt magisk uke. Husk at dagene ikke blir noe bedre enn hva du gjør dem til.

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Håper det går fint for deg å komme tilbake til hverdagen. God mandag til deg også 🙂

    2. Fine og inspirerende ord. Jeg skal smile mer og legge meg tidligere. Det er målene mine denne uken. Ha en fin uke Kristine

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg