MANDAG OG GLEDER MED DEN NYE UKEN

Er du en som liker mandager eller er du en typisk blåmandag-person?
Mandager og jeg har ikke alltid vært så gode venner, men nå elsker jeg dem! Det har mye med tankegang å gjøre. Nå tenker jeg at mandager gir opphav til en ny uke med mange nye muligheter. At jeg kan forme dagene som jeg selv ønsker og at jeg får møtt nye mennesker, tilegnet meg mer kunnskap, spist god mat, kanskje tatt en ny rekord på trening, at jeg får ledd og leve livet, og en hel rekke andre ting! 

Denne uken gleder jeg meg til
⋄ Å gå på jobb. Jeg stortrives i jobben min og føler meg utrolig heldig som får drive med det jeg elsker.
⋄ Ta en intervalløkt. Etter å stort sett ha trent ganske rolig de siste månedene, skal jeg nå forsøke å trene litt hardere igjen. Jeg gleder meg som en unge til å ta en runde intervaller!
⋄ Solskinn. Har dere sett værmeldingen for denne uken? Her på Østlandet er det stort sett meldt strålende vær. Hurra!
⋄ Møte bestissen for å spise mikrokake i kveld.
⋄ Onsdag skal jeg spise lunsj med Josefine. Det er alltid super hyggelig!
⋄ Påskeferie. Jeg tar faktisk en tidlig påskeferie på lørdag! Riktig nok bare noen dager, men det skal bli utrolig godt likevel!

Nå skal jeg drikke ferdig kaffen min og sette igang med dagen. Håper du får en magisk uke. Forsøk å tenk at du er heldig som kan våkne opp i dag og som kan leve det livet du gjør. Fokuser på det du gleder deg til denne uken, denne dagen. Ta en dag av gangen og gjør det beste ut av dette øyeblikket!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg