MINE FAVORITT JULEPROTEINBARER

                                                                                                                                                                                          Inneholder add-linker

De siste to ukene har jeg smakt meg igjennom alle juleproteinbarene jeg har kommet over. Jeg tror faktisk jeg har klart å få meg med så og si alle barene på markedet! Jeg har testet Goodlife knäck, Bestbar gingerbread cookie dough, Barebells mint dark chocolate, Onebar gingerbread, StarNutrition fudge & seasalt, Grenade carb killa gingerbread, Barebells xmas fudge, Svebar pepperkaksdeig, Oligo bar spicey gingerbread, Bestbar chocolate orange, Svebar lussebulle, Bodylab protein marsipan og Questbar peppermint bark.

Selv om jeg har klart å spise opp alle sammen, nå har jeg bare igjen de proteinbarene jeg kjøpte to av, så var det absolutt noen barer som var bedre enn andre. Mine topp fem juleproteinbarer er Bestbar gingerbread cookie douch, StarNutrition fudge & sesalt, BodyLab protein marsipan, Barebells xmas fudge og Goodlife knäkck. Alle disse synes jeg var gode, men det var to stykker som virkelig skilte seg ut, som ble mine soleklare favoritter.

Mine to absolutt favoritt juleproteinbarer er  

Barbells xmas fudge
Denne har jeg skrevet om før, blant annet her. Etter mine smaksløker er dette den beste Barbells proteinbaren. Smaken minner litt om dumle eller mars sjokoladen. Den er myk og saftig, og består av både sjokolade og karamell.  I like!

StarNutrition fudge & seasalt
Altså, dette er min soleklare favoritt. Fy søren så god. Bare se på bildet under! Den smaker karamell med en god salt smak. Kombinasjonen av søtt og salt er knall godt! Konsistensen er myk og saftig! Jeg er også positivt overrasket over næringsinnholdet. Det er en glutenfri proteinbar og er blant de juleproteinbarene med lavest kaloriinnholdet, samtidig som den inneholder 20 gram protein. Jeg har egentlig aldri vært super fan av StarNutrition proteinbarene men denne er virkelig magisk. Når får du også en hel pakke med fudge seasalt proteinbarer til 226,-. Jeg har akkurat bestilt meg en selv! Dette er en MÅ ha i proteinbarsamlingen.

Du får forresten kjøpt en hel sekk med tjuefire forskjellige juleproteinbarer om du vil prøve litt forskjellige.
Har du testet noen juleproteinbarer? Hva er i så fall din favoritt?

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Fudge er skikkelig god. Min favoritt proteinbar. Men har ikke smakt den andre der. Høres god ut da 🙂

    2. Karamell salt og sjokolade kan ikke gå feil. Kjøpt. Nå stoler jeg på deg ;-P

    3. Xmas fudge er skikkelig god ja. Den andre du parter om har jeg ikke smakt. Men den ser god ut.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg