ONSDAG 16.02.21

Ja, i dag er det onsdag 16.02.21 og jeg vil ta dere med på dagen min.

Jeg startet dagen med en god kopp kaffe og noen biter sjokolade. For de av dere som følger meg på instagram, har dere nok fått med dere at jeg har lagt min elsk på sjokoladene fra The Good Chocolate. Min all time favoritt er blitt Double crunch vegan milk. Denne er helt magisk! Jeg er også blitt veldig glad i sjokoladene fra Funky Fat, spesielt den mørke varianten, og sjokoladene fra Inca. Det som er så fint med alle disse tre sjokolademerkene, er at det virkelig er kvalitetssjokolade. De er ikke bare sukkerfrie og en  “sunnere” sjokolade, de er faktisk en sunnere sjokolade. Veldig mange av de sukkerfrie sjokoladene inneholder mye rare tilsetningsstoffer og søtningsstoffer som lager trøbbel i magen. Disse sjokoladene, inneholder bare naturlige ingredienser og søtningsstoffer som ikke gjøre at du promper resten av dagen! I like! Jeg er veldig glad for at jeg oppdaget SweetMood sin nettside og at jeg tok kontakt med dem for å inngå et samarbeid. Dette er virkelig produkter jeg liker og kan gå god for. Ønsker du å teste sjokoladene eller noe annet på nettsiden, får du 20 % rabatt ut morgendagen ved bruk av koden AURE20

Så tok jeg en tur på trening. Jeg var faktisk på trening allerede før klokken syv i morges. Det er ikke ofte! I dag ble det en fullkroppsøkt bestående av boksbøy, chins, bulgarske utfall, skulderpress og push ups. En kjapp og god økt. 

Jeg fikk litt dårlig tid på trening ettersom jeg skulle på Sverigetur for harryhandling. Jeg slang sammen en matpakke av diverse rester jeg hadde i kjøleskapet. Kjøttdeig av laks, egg, kokt gulrot, kokt potet og salatgrønnsaker. Jeg toppet med sitron og havsalt. En god kombinasjon, som metter bra og inneholder masse gode næringsstoffer.  

På vei til og fra Sverige leste jeg i boken Syk Flink som er skrevet av psykologen Lars Halse Kneppe. Jeg har ikke kommet så langt i boken at jeg kan uttale meg ordentlig enda. Boken handler om hvordan noen av oss har såkalt flink pike syndrom og føler at vi aldri blir flinke nok, og at vi da også aldri føler oss gode nok og ikke vil ha det godt med oss selv. Boken kommer også med tips og råd til hvordan du kan stå imot dette presset. Jeg har tidligere vært ekstremt flink pike, hvor jeg nærmest levde for å tilfredsstille alle andre. Med årene har jeg jobbet masse med å godta og akseptere meg selv og finne glede i alt jeg får til, kontra det jeg ikke får til. Selv om jeg per dags dato føler at jeg er blitt ganske god på dette punktet, tror jeg absolutt jeg kan lære mer. Jeg gleder meg til å lese videre. 

Nå sitter jeg her med blålysbrillene mine (jeg har skrevet et eget innlegg om de her), en kopp te og nystekte rundstykker. Jeg fikk nemlig akutt lyst på nystekte rundstykker med brunost da jeg kom hjem fra Sverige. Disse ble ordentlig saftige og gode. Oppskriften kommer på instagram imorgen. Når dette innlegget er publisert, som er om noen få strakser, skal jeg sette på Netflix. Jeg ser for tiden på serien Feria. En helt kurant serie om du liker krimserier.

Det var litt fra min onsdag denne 16.02.21. Håper du har hatt en bra dag.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg