SPILLELISTEN I AUGUST

Mandag og gode vibber. Jeg har i hvert fall det og håper du også har startet uken din med en god følelse! En helg med solskinn og sommer, har fylt meg opp med energi. Høsten står hvert øyeblikk for tur og da gjorde det ekstra godt med noen siste sommerdager. I dag er det også strålende sol og godt over tjue grader. Jeg startet dagen med en kaffekopp, min perfekte kopp kaffe, på verandaen. En magisk start på uken i mine øyne. Jeg ble sittende der, bare puste dypt ned i magen, gruble og tenke over hvor heldig jeg er. Herlighet så heldig vi er som våkner til nok en ny dag. Ikke ta dette livet forgitt dere ♥

Det var dagens lille rant og tanker. Jeg titter egentlig innom for å dele spillelisten i august. Den gjorde jeg nemlig ferdig i går. Etter at kaffekoppen min var drukket på verandaen i dag morges, bar det av gårde på trening for en styrkeøkt på overkroppen med ny musikk på øret. Trenger jeg egentlig si at min start på uken har vært veldig så bra? Jeg føler meg litt som en happy kiddo her jeg sitter i skrivende stund. Blid og fornøyd og egentlig veldig glad i livet!

Håper du har en fin start på uken. Og ikke minst at du får glede av spillelisten i august.
Fortsatt god mandag!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg