SPILLELISTEN I FEBRUAR

                                                                                                                                                                                           Innheolder add-linker

Først og fremst, tusen tusen takk for alle fine ord på gårsdagens innlegg. Jeg er fortsatt litt i sjokk og lykkerus på en og samme tid. Det har vært to veldig merkelige måneder, men nå føler det ut som 2020 endelig begynner!

Over til dagens overskrift. Det er bare noen få dager igjen av februar og da er det på tide med en ny spilleliste. Til min store glede har jeg faktisk fått brukt denne spillelisten selv. Når jeg delte spillelisten i januar, den kan du se her, kunne jeg jo ikke trene, men nå som jeg er tilbake med lett trening, har jeg fått mye glede av denne listen selv. Det håper jeg du også kan få.

Jeg har på meg Nimble tights her, Nimble sportsbh her og Miiego øreklokker her. Jeg synes dette settet fra IcanIwill er så fint.  Jeg valgte fargen smooth pink. Settet er helt uten sømmer, veldig mykt stoff og behagelig på. Dessuten er det tightsen laget slik at du kan klippe til benlengden om du ønsker det. For meg som er lang i bena er lengden helt perfekt, men om du er kortere, kan du ta en sakt og klippe til slik at lengden blir perfekt for deg. Settet finnes også i plommefarget tights her og bh her, grønn tights her og bh her, lyseblå tights her og bh her, fiolett tights her og bh her, og rosefarget tights her og bh her.

Nå skal jeg faktisk komme meg på trening for en liten økt. Jeg har begynt å løfte vekter igjen. Riktignok skal jeg holde meg til maksimalt 10 kilo, men det er likevel en start. Og 10 kilo føles jo faktisk tyngre enn hva jeg skulle tro. Når jeg ikke har rørt en vekt eller noe som veier noe særlig på nesten 8 uker, er 10 kilo en grei belastning. Uansett, i dag blir det en fullkroppsøkt med leg extension, leg curl, en arms nedtrekk, enarms roing i maskin, glutenbridge med strikk og sidehev.

Ha en fin fin torsdag!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Blir så moro for deg å trene fremover. Du kommer sikkert til å ha syk fremngang 😛

    2. Super liste. Snart løfter du tungt som bare det. Du er jo super woman!! 🙂

    3. Så hærlig! Og snart er du tilbake der du var, sterke deg! Og enda mer takknemlig kan jeg tenke meg! Så glad på dine vegne! 😀 God klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg