SPILLELISTEN I MARS

                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

Hei og hopp denne tirsdagen. Nå er mars hvert øyeblikk på hell og det er på tide med en ny spilleiste. Nå som hjemmetrening er det som gjelder, er det ekstra viktig med god musikk. I hvert fall for meg. Jeg kjenner at dørstokkmilen er hakket lengre for hjemmetrening enn trening på treningssenteret. Da er musikk ekstra viktig for at jeg skal få en god økt og for at jeg skal holde motivasjonen oppe. Denne måneden er det derfor mye fart og liv i all musikken. Rett og slett for å gi energi og for å få både deg og meg til å ville ta i et ekstra tak under hjemmeøkten.

Jeg har på meg Nimble tights HER, Nimble sportsbh HER og Miiego øreklokker HER. Dette Nimble settet har dere sett før. Jeg er blitt veldig glad i det! Det er et helt seamless sett som er super behagelig på og som sitter godt. Nå er det også på tilbud! Du finner også settet i lyseblå tights og lyseblå bh, fiolett tights og filoett sportsbh, grønn tights og grønn bh, plommefarget tights og plommefarget bh, grå tights og grå bh, samt rosefarget tights og rosefarget bh.

Har du en låt å anbefale meg nå som hjemmetreningsmusikken trenger litt ekstra fart og futt? Jeg tar den hjertelig imot.

Nå er musikken på full guffe i mine ører og jeg er klar for å sette i gang med ukens første treningsøkt. Som jeg skrev på søndag i innlegget om min planlagte treningsuke, blir dagens økt en styrkeøkt med fokus på hele kroppen. Det blir bra!
Ha en fin fin tirsdag videre.

 

Kristine  ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg