www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

RESTER I BOKS

  • 24.04.2012, 12:07


Det er lunsjtid.
Dagens matboks er fylt med rester fra grsdagens kveldsmat.
Hvorfor ikke lage dobbel porsjon nr du frst lager mat?
Da har du to (eller flere) gode mltidereller en lett tilgjengelig matpakke.
Husk, uten mat og drikke duger helten ikke.


Jeg lagde chop suey, oppskriften finner du her, sammen med fylt kyllingfilet.
Skjr et snitt i kyllingfileten, smr p litt dijonsennep, ha over mozarella oggrovt hakket basilikum fr du steker den i pannen med lokk over.
Nydelig.


Ha en riktig godlunsj og en fortsatt fin tirsdag :grin:
Kristine

AnnetteHelene

24.04.2012 kl. 12:14
S herlig snuppa :)

nsker deg en strlende tirsdag <3

Sofia

24.04.2012 kl. 12:24
Faen, glemte min matpakke i dag!

Fra tjukk til smukk

24.04.2012 kl. 15:08
Lurt. Det er jo helt klart best lage mat for flere dager.. Er bare utrolig drlig p det.:p

Cecilie Lykke

24.04.2012 kl. 16:15
Restemat kan vre de beste mltidene :-)

Charlotte Inderhaug

24.04.2012 kl. 17:01
Det har jeg og Thomas begynt gjort med middagen. Lage litt ekstra, s har vi noe godt og sunt til kvelds ogs :) Kjempe lurt!

kristine eller noe snn

24.04.2012 kl. 17:25
middagsrester er alltid de beste nistepakkene! ingenting lyser opp en kjip skoledag bedre hehe

og haha, m le av Sofia sin kommentar over her. det er faktisk det kjipeste.... hper du fikk i deg noe mat likevel!

yvonnealidaa

24.04.2012 kl. 17:38
Det s kjempe godt ut!

Linda

24.04.2012 kl. 18:23
Chop suey ble det til middag i dag. Takk for nok en fin oppskrift =)

Karoline

24.04.2012 kl. 19:34
Rester er genialt, hvertfall hvis du glemmer det og blir S glad nr man finner matboksen i kjleskapet :D

Kristine

24.04.2012 kl. 20:07
Linda:
S herlig :)

Kristine

24.04.2012 kl. 20:09
Charlotte Inderhaug:
Det er virkelig lurt. Ikke tar det srlig lengre tid lage ekstra med middag nr man frst er i gang heller :)

Kristine

24.04.2012 kl. 20:09
Cecilie Lykke:
S sant :)

Kristine

24.04.2012 kl. 20:10
Sofia:
Uff, da. Hper du fikk spist likevel :)

Kristine

24.04.2012 kl. 20:10
AnnetteHelene:
Du ogs sta :)

Trille

25.04.2012 kl. 00:08
h, det s skikkelig godt ut. Note to self; les Kristine sin blogg litt tidligere p dagen. :P

Tom

25.04.2012 kl. 22:46
Kan tenke meg at den isen er knall i smoothies!! :D

lene

02.05.2012 kl. 19:58
da ble det chop suey til middag:) nydelig:) blir inspirert av deg. st p:)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits